øv altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2010

SHERO

Nu er 1½ månede siden vi fik brev med svar på blodprøver, har snakket med elias far efterfølgende. Men kunne simpelthen ikke forstå jeg ikke hørte mere fra statsforvaltningen. Han havde 10 dage til at anerkende d. fra d. 16 juni, så tænkte at sagen da måtte være afsluttet....

Ringer til statsforvaltningen her til morgen, og de fortæller mig så at de slet ikke har hørt fra ham... Begynder at blive helt nervøs for vi ender i retten. Kan slet slet ikke forstå hvorfor han trækker det sådan, sidst jeg snakkede med ham ville han fortælle sin familie mv. om Elias. Puhhh... Synes sgu det er træls, vil gerne ha det afsluttet... Troede egentlig jeg ville få besked uanset hvad... men men...

Nogen der ved hvor længe de har til at anerkende, eller ikke anerkende før det ender i retten? Der er jo efterhånden gået langt mere end 10 dage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

millesofie

årh jeg ved ikke den præcise antal dage men jeg ved der kan gå laaaang tid

held og lykke

Anmeld

3. august 2010

SHERO

millesofie skriver:

årh jeg ved ikke den præcise antal dage men jeg ved der kan gå laaaang tid

held og lykke

Øøøv da :-S Synes jeg jo allerede der er, har vist ikke meget tålmodighed...

Tror hellere jeg må prikker lidt til ham...

Anmeld

3. august 2010

Mette Nexø

De har 10 dage til at anerkende når de får svar på blodprøven hvis de ikke gør det så er det en tur i retten. Faren til min ventede til den 10 ende dag med at skrive under, man skal have god tålmodighed med de sager. Her gik der 5 mdr før det hele var afsluttet og ved der er nogen der venter længere tid.

Håber da at du snart hører noget, for ventetiden er ulidelig

Anmeld

3. august 2010

Shibby

Mikkels far fik ikke et brev om han ville anerkende,-før vi sad i retten og havde fået svaret af en dommer. Ved ikk hvorfor,men niko fik aldrig et brev om at skrive under indenfor 10 dage. Vi endte i retten med det samme..

Held og lykke

Anmeld

3. august 2010

SHERO

Nå.. hmm... Kan næsten høre på det hele at jeg skal forberede mig på vi skal i retten så... Han havde svarfrist d 26 juni, og der jo ved at være noget tid siden...  

Anmeld

4. august 2010

MorTilGustav

Jeg fik svar på blodprøverne d. 1/6 og han fik en frist på 10 dage til underskrift så ventede bare i spænding.. Men d. 13. juli får jeg så brev med en kopi af hvad de har sendt til ham: "Vi har endnu ikke modtaget underskift eller dine bemærkninger til sagen.. Hvis du ikke svarer inden 10 dage sender vi sagen til Retten". Der blev jeg sgu også pænt bange og endte med bare at skrive en sms til ham og spørge ligeud "Er der er grund til du endnu ikke har underskrevet?" Han svarede at det var gjort nu og at det havde trukket ud da han havde været på ferie.... NU er det hele overstået, men ja, de får åbenbart en ekstra chance så det kan godt trække ud.. Held og lykke med det  

Anmeld

4. august 2010

Lene-Oliver

Øv hvor surt

Har været i samme situration og Olivers far trak den også meget langt. Jeg fik først de sidste papir på at han havde underskrevet da oliver var blevet 1 1/2 år og vi fik taget blod prøverne da Oliver var 3 måneder, så der kan desværre gå lang tid

Men held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.