Hvor langt tid efter slimprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2010

FrkLarsen

Hvor lang tid efter jeres slimprop var gået fødte i?

Jeg vågnede op i et smerte-helvede i understellet og lænden, gik ud på toilettet og da jeg tørte mig var det (undskyld den klamme detalje) en kæmpe klat klistret udflåd med lidt tegnblødning i? 

Er det mon min tur snart?  

Kamilla 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

tb

Min gik om aftenen før  så måske det er din tur nu

sender masser af vestøv afsted!!!!!

Anmeld

3. august 2010

FrkLarsen

tb skriver:

Min gik om aftenen før  så måske det er din tur nu

sender masser af vestøv afsted!!!!!

Ih tak  

De hiver godt til smerterne synes jeg, men er det ikke lige lidt hurtigt de gør det?

Anmeld

3. august 2010

Koen.

Om natten, dagen før jeg fødte

For dig!

Anmeld

3. august 2010

Frk. Himmelblå

Tror snart, der sker noget!

Jeg havde slimprop lørdag først på eftermiddagen (klar uden blod)

Og så tegnblødning, da jeg stod op søndag morgen.

Igen tegnblødning mandag morgen - og konstant en smule blod herefter.

Veerne begyndte mandag kl. 14.

Havde så først min baby i armene onsdag morgen, men tror selvfølgelig ikke, du kommer til at gå med veer så længe 

Anmeld

3. august 2010

FrkLarsen

tak for svarene piger

Hoppede lige et smut i bad, og ned af mine ben lød der vand, så mon ikke det er vandet der siver?

Nu vil jeg smide manden ned efter nogen bind, da jeg jo ikke har været så klog at have det hjemme, suk suk

Anmeld

3. august 2010

puttecolle

FrkLarsen skriver:

tak for svarene piger

Hoppede lige et smut i bad, og ned af mine ben lød der vand, så mon ikke det er vandet der siver?

Nu vil jeg smide manden ned efter nogen bind, da jeg jo ikke har været så klog at have det hjemme, suk suk

det kunne godt lyde som om at du snart skal føde.. min veninde som er 14 dage korte henne end jeg. hendes slimprob gik i lørdags og hun har skiftet bind flere gang om dagen og har så været ved JM hvor der bare blev taget en urinprøve så igåre havde hun været ude og skifte 4gange og ringede så til mig og jeg bad hende om at ringe der ud for det kunne godt lyde som om at det var hendes forster vand der løb stille og roligt og kl.1 i nat skrev hun at hun ville blive hentet af falk jeg har endnu ikke hørt mere men regner med at høre noget i dag. men det kunne godt lyde som om at du skal være meget opmærksom.

jeg ved ikke selv hvordan det er at vandet går for min slimprop gik først samme dag jeg fødte ude på FG og JM prippede huld på forstervandet.

Men håber det bedste for dig...

Nicole 31+2

Anmeld

3. august 2010

Mikkelmusen

Min gik flere uger før jeg fødte. Af flere omgange.

Anmeld

3. august 2010

FrkLarsen

puttecolle skriver:

det kunne godt lyde som om at du snart skal føde.. min veninde som er 14 dage korte henne end jeg. hendes slimprob gik i lørdags og hun har skiftet bind flere gang om dagen og har så været ved JM hvor der bare blev taget en urinprøve så igåre havde hun været ude og skifte 4gange og ringede så til mig og jeg bad hende om at ringe der ud for det kunne godt lyde som om at det var hendes forster vand der løb stille og roligt og kl.1 i nat skrev hun at hun ville blive hentet af falk jeg har endnu ikke hørt mere men regner med at høre noget i dag. men det kunne godt lyde som om at du skal være meget opmærksom.

jeg ved ikke selv hvordan det er at vandet går for min slimprop gik først samme dag jeg fødte ude på FG og JM prippede huld på forstervandet.

Men håber det bedste for dig...

Nicole 31+2

Tak for svar  

Har lige snakket med G73 på Roskilde sygehus, og skal ringe derind igen om en time for at få bekræftet at det er vandet der siver (har bind i trusserne) .

Ellers skal jeg komme ind omkring kl 12-13 stykker

Anmeld

3. august 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Tak for svar  

Har lige snakket med G73 på Roskilde sygehus, og skal ringe derind igen om en time for at få bekræftet at det er vandet der siver (har bind i trusserne) .

Ellers skal jeg komme ind omkring kl 12-13 stykker

Min gik af flere gange, men jeg fik Det ligesom dig fredag kl 21 og min datter er født kl 03.55 lørdag morgen og jeg fik vildt hurtigt veer

Så mon ikk du føder snart søde puster li en masse vestøv af sted + et held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.