ammeundervisning?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2010

bøgelund

Hej alle.

Vi venter vores første lille prins / prinsesse til nytår. 

Vi har nu fået tilbud om ammeundervisning. Hvad er jeres erfaring med dette? Ville det være en god ide at deltage i?? 

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Alberts/

jeg var til det. det hed vist bare ammeforberedelse, men jeg syntes det var vildt godt, og fik be og af kræftet mange ting(;

og så fik jeg også snakket med andre gravide, syntes det er et super tilbud, som er godt at tage imod(;

Anmeld

3. august 2010

bøgelund

var det med eller uden partner? Hvis ja, havde de så glæde af det? 

Anmeld

3. august 2010

Alberts/

altså jeg var uden og det var en anden også, og så var der et par,

og det virkede som om at manden i paret også havde meget ud af det(;

min JM havde en kurv med en masse stykker papir i med spørgsmål alg amning, og så skulle vi prøve at svare på dem, og så rettede hun hun hvis det var forkert, og så snakkede vi om tingene(;

men vi snakkede også om andre ting end amning(;

Anmeld

3. august 2010

bøgelund

Splejs skriver:

altså jeg var uden og det var en anden også, og så var der et par,

og det virkede som om at manden i paret også havde meget ud af det(;

min JM havde en kurv med en masse stykker papir i med spørgsmål alg amning, og så skulle vi prøve at svare på dem, og så rettede hun hun hvis det var forkert, og så snakkede vi om tingene(;

men vi snakkede også om andre ting end amning(;

Okay(: Tusind tak. 

Lyder ikke til i har været mange på holdet. Vi er op til 20 kvinder, og måske mændene oveni. Så det er mange. Men tror da jeg melder mig til. Det kan jo ikke skade... 

Anmeld

3. august 2010

Alberts/

bøgelund1 skriver:

Okay(: Tusind tak. 

Lyder ikke til i har været mange på holdet. Vi er op til 20 kvinder, og måske mændene oveni. Så det er mange. Men tror da jeg melder mig til. Det kan jo ikke skade... 

vi var rigtig 9 men 4 havde født og 2 meldte fra

Anmeld

3. august 2010

bøgelund

Splejs skriver:

vi var rigtig 9 men 4 havde født og 2 meldte fra

okay ville egentlig ha været rart, hvis vi ikke var så mange. syns det virker lidt voldsomt. men nu må vi se.. 

Anmeld

3. august 2010

Alberts/

bøgelund1 skriver:

okay ville egentlig ha været rart, hvis vi ikke var så mange. syns det virker lidt voldsomt. men nu må vi se.. 

der er sikkert mange som ikke møder op, men jeg vil også helst sidde i en lille gruppe end en stor(;

Anmeld

3. august 2010

Tulle28

Jeg ville tage med, hvis jeg var dig. Jeg troede at amning var noget man bare lige gjorde (også fordi den video man ser til fødselsforberedelse måske ikke lige viser "skyggesiderne" af amning) og var temmelig overrasket over hvor ondt det gjorde, hvor svært det egentlig var og hvor lang tid det tog i starten. Det ville jeg ønske der var en der havde fortalt mig.

Knus Tulle

Anmeld

3. august 2010

NoName

Tulle28 skriver:

Jeg ville tage med, hvis jeg var dig. Jeg troede at amning var noget man bare lige gjorde (også fordi den video man ser til fødselsforberedelse måske ikke lige viser "skyggesiderne" af amning) og var temmelig overrasket over hvor ondt det gjorde, hvor svært det egentlig var og hvor lang tid det tog i starten. Det ville jeg ønske der var en der havde fortalt mig.

Knus Tulle

Helt enig... Det ville jeg også ønske at nogen havde fortalt mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.