Gode råd søges - tak !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2010

banaman89

Hej , håber virkelig nogle kan give mig/os nogle gode råd ..

Jeg har en datter på 10½ måned nu og hun har før elsket at køre bil hvor hun hurtigt faldt i søvn , men nu skriger hun efter 5 minutter og bliver ved til hun enten falder i søvn eller vi stopper bilen igen ..

Hun har lidt legetøj som hun leger med (men hun har det med at smide det væk), sutten i munden samt der sidder meget tit nogle bagved hende som hun elsker at lege med (onkel, faster, moster osv.) , men nu er hun begyndt at skrige af dem alle inkl sin far , men hun vil gerne jeg sidder omme ved hende og hun smiler til mig og snakker helt vildt  men nu er det sådan at jeg er højgravid (38+6) og jeg synes det er ret besværligt at skulle komme om på bagsædet og når jeg engang føder vil der jo ikke være plads omme bagved når lillebror er der også ..

Nogle der har nogle råd (vi bor i Esbjerg og skal tit til Nordjylland)?

Mvh Anna - som snart er villig til at gøre alt for sin lille pige bliver glad igen for at køre bil ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Laulund87

Min datter er 8 måneder og vi har et lignende problem.

Min teori er lidt at hun keder sig. Hun gider i hvert fald ikke sidde der og glo Hun prøver på at sætte sig mere op, men når hun kan mærke hun sidder fast, bliver hun gal Jeg plejer at give hende noget legetøj så hun er beskæftiget lidt.

Måske det er problemet hos jer??

Anmeld

2. august 2010

LC

Ved ikke om det hjælper med, vi har noget legetøj, som sidder fast i en bøjle som er hen over autostolen. Så sidder det fast og kan ikke smides væk.

Men kunne da være et forslag at få noget legetøj til bilen som sidde fast så det ikke kan smides væk...

Har også set nogle der har legetøj med sugekopper under, som så kan sættes på vinduet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.