hvad er op og ned.... osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

ja.... det er lidt sådan jeg går og har det..... jeg kan ikke rigtig overskue en dyt længere! jeg føler mig så uvigtig...... betydningsløs... :0(  jeg kan ikke overskue det her ryg halløj længere... og jeg kan ligesom heller ikke løbe fra det, men jeg kan heller ikke styre det....

øv.....

jeg har bare rigtig meget brug for at få fundet ud af om jeg kan arbejde en lille smule.... jeg har rigitig meget brug for at komme til at tjene mine egne penge.....jeg har rigtig meget brug for at danne mig et netværk, så jeg får nogle veninder her i Odense/på Fyn...  det er bare svært når man ofte har ondt og ikke orker mere end det hverdagen kræver...

hold kæft hvor det lyder sort... så sort er det jo heller ikke.... jeg prøver bestemt at være glad.... føler mig efterhånden bare lidt "slidt"

tak hvis du læste med.... jeg måtte bare ud med det

ÅRH søde et kæmpe kram fra mig også, føler virkelig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

TbCp

Århhh Karina for hulen altså!

Jeg kan godt forstå du har det sådan! Men det burde du bare ikke

Vi må se at få stablet det fynbo møde på benene som Trine snakker om.... måske Liva og jeg skal komme ud og lege med dig og Nikoline en dag

Anmeld

3. august 2010

sarahb

hej Søde, sender dig en KÆMPE
Du fortjener snart at få noget afklaring og komme lidt på benene igen og få humøret en tand op..
Jeg håber snart der sker noget, og hvis du har brug for det er vi mange i kbh der er villige til at tage glædeligt imod dig..

Anmeld

3. august 2010

LIZO

sender dig et kæmpe kram.. ved hvor svært det er.. håber snart der sker lidt for dig.. knus

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

ÅRH søde et kæmpe kram fra mig også, føler virkelig med dig

tak søde.... nogen gange er det bare ikke fedt længere... selvom man prøver at holde skansen....

Anmeld

3. august 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

tak søde.... nogen gange er det bare ikke fedt længere... selvom man prøver at holde skansen....

Nej det kan jeg godt tænke mig, må fandeme også være svært. men trøst dig med at du er verdens bedste mor til trods for din ryg. håber du får en afklaring snarest så du kan finde ud af hvordan tingene skal forgå fremadrettet

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Nej det kan jeg godt tænke mig, må fandeme også være svært. men trøst dig med at du er verdens bedste mor til trods for din ryg. håber du får en afklaring snarest så du kan finde ud af hvordan tingene skal forgå fremadrettet

uha søde.... det trækker tårerne lidt frem... for jeg prøver virkelig at være en god mor... men jeg føler bare at jeg er SÅ ringe en mor....

Anmeld

3. august 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

uha søde.... det trækker tårerne lidt frem... for jeg prøver virkelig at være en god mor... men jeg føler bare at jeg er SÅ ringe en mor....

du er bestemt ikke en ringe mor!!!! SLET ikke. kærligheden du giver dit barn har jo ikke noget med din ryg at gøre. den der mærker det og som det er hårdt for er dig og ikke Nicoline! Du er den bedste og gør det bedste for din dejlige datter- Husk på det hele tiden selvom det er super svært!!!

Kæmpe Kram

Anmeld

3. august 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Århhh Karina for hulen altså!

Jeg kan godt forstå du har det sådan! Men det burde du bare ikke

Vi må se at få stablet det fynbo møde på benene som Trine snakker om.... måske Liva og jeg skal komme ud og lege med dig og Nikoline en dag

hvor er du sød Tina... det ville være hyggeligt!!!

Anmeld

3. august 2010

anna-jonas

Åhhh.............Søde Karina. Hvis livet var bare en smule retfærdigt, så var du slet ikke i dit smertehelvede................men var en stærk fysisk kvinde, der kunne sparke røv. Synes fandme ikke at det er rimeligt, at du skal gå og have det sådan.................sender dig et STORT knus, helt fra Østjylland til fyns land.

Kram Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.