Hej Kaufie.
Nej, det lyder bare slet ikke rart.
Emily havde jo også første dag i bh idag, og første dag gik helt anderledes.
Havde aftalt vi skulle være der kl. 9.30 og så snart vi trådte ind ad døren, kom den pædagog der skulle køre indkøringen hen, og hun veg ikke fra vores side i den time jeg var der.
Hun fortalt en masse om stuen og hvordan tingene foregår. Det meste vidste vi godt i forvejen, men tror det bare var for at small-talke og hvis vi havde glet noget eller havde nogle spørgsmål.
Da jeg havde været der en time, aftale vi at jeg skulle gå, og hun ville ringe hvis der opstod noget og ellers skulle jeg hente kl. 12.30.
Jeg sagde farvel og gog'en var straks ved Emilys side. Men Emsen var bare "hej, hej" og så cyklede hun videre...
Og da jeg kom derop igen var Emsen i fuld gang med at gynge, og det var bare "nå, hej, mor, gider du skubbe mig og Julie på gyngen?" Og med det samme kom gog'en hen og fortalte at der ingen problemer havde været og at det var gået rigtig godt.
Vi fik lige drøftet at Emily i vs var meget ked når hun vågner efter lur, og søger en voksen. Det var hun meget interesseret i, og kom selv med forskellige løsninger på hvordan de skulle løse det, men at de jo lige måtte se hvordan det ville være hos dem og så tage "action" på det.
Så jeg var helt tryg ved det hele, og er ikke bange for at aflevere til en hel dag imorgen.
Sådan foregik Emsens første dag. Og det virker som om vi har fået en noget bedre start. Håber Claus får snakket med dem imorgen, og at William får et par gode timer deroppe imorgen.
Og forstår så godt at du ikke synes det er sjovt. Gravi-hormoner eller ej, betyder det så meget for os at vi er trygge og overbeviste om at vores små poder har det godt, når de nu ikke kan være med mor og far hver dag.
Stort knus til dig.
AG