eliasogmor skriver:
jah det er nemlig det jeg er..... nu er elias 2, 5 år og jeg tror og ved jeg har fundet manden.... han er så skøn... vi mødtes på dating.dk for ca 3 uger siden. Og sagde til ham, at pga af min søn, ville jeg gerne have vi tog det i små baby steps.... men sådan blev det ikke...ugen efter vores første date, skulle vi begge på besøg hos ham... og planen var vi skulle hjem om aftenen..han inviterede os til rømø til "famile hygge" og mit hjerte græd af glæde da elias tumblede med ham på stranden..han er så god til min kære søn..og mit hjerte banker hurtig , når jeg kigger på ham..
det sjove er, det er en helt anden type, end jeg normalt vil kigge efter....men han er dejlig og min..og han spurgte sødt om vi skulle være kærester over sms med. skal vi være kærester ja [] nej [] måske [] og jeg satte kryds i ja .... vi sad ved siden af hinanden i sofaen
så skørt....men ja han er ganske simpelt dejlig... og vil gerne have børn snart
hmm det var jo ikke min plan.. først om 2 år jo.....har også mødt hele familen (ikke med vilje, de dukkede op de steder vi gik) men han forældre er dejligt..far på pansion og mor DP MOR....hun er så sød....uhh hvor blir dette bare sukker sødt...kender i det... man er glad.. wuhuu... hans have er nu blevet fyldt med trampolin, sandkasse og scooter.. igår byggede mine 2 mænd en rampe, så han kunne køre op og ned af terassen...med fartstriper og det hele...wuhuuu....elsker internettet...sidder nu i hans sofa... han er lige kørt med et venne par fra østrig der skal sove her i nat , de er kørt ned for at se brand bilerne (bi jobbet, brandmand, uhh I like)
er forelsket..og vil aldrig hjem igen.....
Stort tillykke med den nye kærlighed.. Hvor er det dejligt for dig.. Altid skønt og være forelsket, og kan ikke blive for sukkersødt når man er forelsket.. Han lyder som en rigtig dejlig fyr, og hvis du føler det r det rigtige, så spring.. spring spring spring 

Anmeld