kimfrit skriver:
Hej Alle
Ja så ramte jeg termins dato den 28.07.2010, og vågnede kl. 3.01 med et sæt, da der ligesom var et knald i maven. På vej ud på toilettet kunne jeg så mærke der løb noget vand ud, men da jeg ligesom havde forstillet mig en syndflod, så var jeg i tvivl om, om det nu var vandet der var gået. Jeg gik ind til manden og fortalte at vandet var gået, han var lidt skeptisk, men fik mig til at ringe til fødegangen
Jeg ringede til fødegangen, som ville have mig ind til et tjek kl. 8.30. Hold da op, først der tænkte jeg. Men okay, jeg gik så lidt rundt og pakkede nogle ting ned. Jeg havde haft pluk veer det meste af dagen forinden, og kunne godt mærke de tog til i styrke.
Jeg havde sagt til manden at han bare kunne ligge sig ned og sove lidt videre, jeg skulle nok vække ham hvis der skete mere. Kl. 5.34, begyndte jeg virkelig at få ondt, så jeg prøvede at tage et bad, det hjalp en smule. Men måtte vække manden op bagefter.
Omkring kl. halv 7, kunne jeg ikke holde veerne ud mere, manden ringede til fødegangen, som sagde vi kunne risikere at blive sendt hjem igen, Well, det er en chance vi må tage. Vi fik vækket min moder, som kørte os ud på hospitalet. I venteværelset gik syndfloden og en kæmpe ve kom
Jeg fik hurtig en jordmor, som fik mig op på briksen, kun 4-5 cm udvidet
. Så fik vi måler på babys hjertelyd, og den var lidt høj, så de ville tage nogle blodprøver fra barnets hovedet. Den første prøve var fin nok, den næste var rigtig skidt
Baby skulle ud nu.
Så vi blev kørt over til en anden stue, hvor der var en masse læger, som skyndte sig at gøre mig klar. Jeg fik afvide at jeg allerede havde fået mine presse veer, og var kun 6 cm åben.
Vi kom ind på stuen kl. 8.43 og kl. 8.59 var baby pigen født. og hun havde det heldigvis godt. Hendes daddy var så stolt og glad, og det var dejligt at få hende hen til sig efter de havde målt og vejede hende.
Men det var sådan, vores lille prinsesse kom til verden, 3490 g og 52 lang
Vi er lige kommet hjem fra hospitalet igår, hvor vi fik den bedste behandling. Så nu nyder vi alle tre hinanden