Update på første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har skrevet lidt i et andet indlæg, men synes lige jeg ville skrive her også.

Var til scanning i formiddags her inden IUI. Det gik rigtig rigtig godt, og lidt over forventning faktisk.

Først scannede hun og sagde jeg havde et æg på ca 16 mm, og det var jo ret tidligt, så måske var det vores problem (at vi alligevel ikke ramte ægløsningen) Så sagde hun, neeej vent lige, der er to mulige æg!!

Det viste sig der var 2 ægblærer som lå op ad hinanden. Det ene var 11 mm og det andet 12 mm, her på cyklus 13 dag.

Skal scannes onsdag og håber at begge ægblærer har udviklet sig, så vi har dobbelt chance. Hun kunne desværre ikke sige noget med sikkerhed endnu. Men hvis de begge ligger der onsdag, mon så ikke de bliver der til weekenden?

Vi regnede os frem til, at jeg nok skal insemineres på lørdag. Er vildt spændt på, hvordan det hele skal gå. Og meget spændt på, hvordan mandens sæd har det pt.

Please please please kryds fingre for, at jeg får 2 smukke æg at se onsdag morgen, og at vi har dobbelt chance, og super sæd denne gang!

Skal bare have en forårsbaby 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Kruse90

krydser alt hvad jeg kan honning Virkelig

Anmeld

2. august 2010

NinaNymannMadsen

Krydser fingre og sender gode tanker til dug. Håber det lykkeds jer at vi en lille forårs baby

Anmeld

2. august 2010

VNB

Hvor er det da bare rigtig gode nyheder!

Håber at det er 2 guld æg du bærer rundt på, og at der kommer en bette spirevip ud af det!

krydser alt hvad jeg kan!

Anmeld

2. august 2010

Kruse90 skriver:

krydser alt hvad jeg kan honning Virkelig

Tusind tak søde. Hvordan står det i øvrigt til med jer?

Knus

Anmeld

2. august 2010

Astasmor skriver:

Krydser fingre og sender gode tanker til dug. Håber det lykkeds jer at vi en lille forårs baby

Tak skal du have. Synes godt nok det er vildt spændende at der er to ægblærer. Håber de begge bliver til guldæg, og at der kommer 2 lækre streger ud af det!

Anmeld

2. august 2010

VNB skriver:

Hvor er det da bare rigtig gode nyheder!

Håber at det er 2 guld æg du bærer rundt på, og at der kommer en bette spirevip ud af det!

krydser alt hvad jeg kan!

Tusind tak skal du have. En eller to, jeg er ligeglad, bare jeg får de 2 skønneste streger meget snart!!!

Anmeld

2. august 2010

NinaNymannMadsen

Alexis skriver:

Tak skal du have. Synes godt nok det er vildt spændende at der er to ægblærer. Håber de begge bliver til guldæg, og at der kommer 2 lækre streger ud af det!

det forstår jeg godt.
ønsker jer held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.