Up-date fra os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Kristina V

Hej piger,

Har ikke været så aktiv herinde det sidste stykke tid, så tænkte jeg lige vil give en up-date.

Karoline har jo været hjemme siden midt juni, så udover lange patter af at amme, ja så får man det sku også af en pige som bare har krudt i røven, og har fundet ud af at al balladen ska laves mens mor fodre mindste-manden..

Men idag startede hun i børnehave og det har bare gået SÅ godt. Hun ELSKEDE det og snakker kun om hun ska i BH imorgen. Så mor her er bare rigtig glad.

Så har hun været til 3 års tjek. 97 cm og 12 kg. Min lille pige. ellers er hun sut fri (på nær om natten) og ble fri Så endnu mere stolt mor. Synes hun har udviklet sit sprog voldsomt mens hun har gået hjemme med mig, så nu føre vi ligefrem meningsfulde samtaler her

Alexander er nu knap 4 mdr gammel. knap 6 kg og 68 cm. Han pludre, møffer, skider, gylper(men heldigvis mest på manden) og SAVLER! Men hvor er han bare dejligt. Vi ved jo med sikkerhed at dette er vores sidste, så prøver bare at nyde hvert minut

og så lige et par billeder af mine lækre unger...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

ivfmarie

Arhmen sårn nogen skønne unger

Dejligt for dig (og mindstemanden) at "slippe af med" krudtuglen - og fedt at hun er vild med børnehaven. Det bliver ren afslapning for dig nu at gå hjemme med kun ét barn

Nyd det

Marie

Anmeld

2. august 2010

Monica

Tak for update! Skønne unger du har... Kan godt forstå at det er dejligt at Karoline skal iBH...

Moni

Anmeld

2. august 2010

..

Sikke dejlige unger

Anmeld

2. august 2010

Astrid P

Woow, lækre billeder af et par smukke børn!

Anmeld

3. august 2010

Marco2

Dejlige pics af lækre unger.

Hvordan går det med renoveringen?

AG

Anmeld

4. august 2010

Tynen

Sikke nogen lækre unger!!!!!

Dejligt med en update fra dig. Har faktisk tænkt på dig et par gange

Anmeld

6. august 2010

linemus

Åh, hvor er de skønne begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.