Så gik vandet :-) - update...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

K&S

Så har vi været på hospitalet til tjek...! Alt var i fineste orden, men veerne er ikke stærke nok endnu, så vi blev sendt hjem ØV ØV ØV - nu troede vi lige, det var nu...!

Men men men, jordemoderen mærkede både udvendigt og indvendigt og hun mente helt bestemt at fødslen vil gå i gang i løbet af aftenen  så det håber vi på...! Og veerne niver også mere og mere, så vi  

Men hvis ikke der sker noget i løbet af aftenen/natten - så har vi fået en tid klokken 9.35 i morgen tidlig til igangsættelse

JUBIIII - vores lillemand kommer snart ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uha hvor jeg krydser fingre for at du får veer af dig selv, så du ikke skal ud i at sættes igang i morgen.

Puster og pruster afsted til dig

Anmeld

2. august 2010

smokin

Næææh hvor spændende altså!! jeg krydser stadig fingrene!

Anmeld

2. august 2010

smokin

Zafir skriver:

Uha hvor jeg krydser fingre for at du får veer af dig selv, så du ikke skal ud i at sættes igang i morgen.

Puster og pruster afsted til dig

Kommer der ikke snart et nyt billede af dig btw?

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Zette skriver:

Kommer der ikke snart et nyt billede af dig btw?

Jeg har fået en date med en mega sej kunstnerisk fotograf som Tom nørder foto og fotoshop sammen med på onsdag Så jeg regner med at der kommer nogen cooool pix en af dagene Nok lige en sneak peak onsdag aften i hvertfald

Jeg er SÅÅÅÅ fin. Helt rund og jeg har ingen strækmærker fået eller elefant ben jubii...

Anmeld

2. august 2010

NoName

K&S skriver:

Så har vi været på hospitalet til tjek...! Alt var i fineste orden, men veerne er ikke stærke nok endnu, så vi blev sendt hjem ØV ØV ØV - nu troede vi lige, det var nu...!

Men men men, jordemoderen mærkede både udvendigt og indvendigt og hun mente helt bestemt at fødslen vil gå i gang i løbet af aftenen  så det håber vi på...! Og veerne niver også mere og mere, så vi  

Men hvis ikke der sker noget i løbet af aftenen/natten - så har vi fået en tid klokken 9.35 i morgen tidlig til igangsættelse

IHHHH hvor spændende altså! hep hep hep.... kom så veer!!!

glæder mig til endnu en update, og ønsker dig en god fødsel

knus NoName

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

K&S skriver:

spændende kan man blive sat igang når fødslen lige er startet? troede jeg ikke man blev sådan.. fødte nadia fredag morgen kl. 02.34 og det startede allerede onsdag morgen kl. 8.15...

Anmeld

2. august 2010

smokin

Zafir skriver:

Jeg har fået en date med en mega sej kunstnerisk fotograf som Tom nørder foto og fotoshop sammen med på onsdag Så jeg regner med at der kommer nogen cooool pix en af dagene Nok lige en sneak peak onsdag aften i hvertfald

Jeg er SÅÅÅÅ fin. Helt rund og jeg har ingen strækmærker fået eller elefant ben jubii...

wohooo det glæder jeg mig til! Synes det er gået lsng tid nu uden billeder. Jeg havde heller ikke strækmærker til to dage før og under fødslen... så fik jeg 4 små (3-4 cm) øøøøøøøøv...

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Zette skriver:

wohooo det glæder jeg mig til! Synes det er gået lsng tid nu uden billeder. Jeg havde heller ikke strækmærker til to dage før og under fødslen... så fik jeg 4 små (3-4 cm) øøøøøøøøv...

AIIIII.... Hvor træls. Men jeg fik ingen med Idun, så jeg tror ikke jeg får nogen denneher gang heller

Men altså - ja, det er ikke lige maven vi har taget billeder af under ferien

Anmeld

2. august 2010

<3

Hepper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.