Mavsen 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

FrkLarsen

Så er vi kommet til terminsugen, og vi er godt utålmodige efter at se prinsessen efterhånden, der er en masse snydetegn, men ingen tegn på rigtige veer endnu desværre. 

Her et billede af dunken, taget for 5 min siden  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Svane83

Sikke en fin mave, kan godt forstå at du er utålmodig.

Nu har jeg ikke sådan forstand på det der med maver endnu, men er din ikke sunket, den ser ud til det synes jeg??

Carina

Anmeld

2. august 2010

FrkLarsen

Svane83 skriver:

Sikke en fin mave, kan godt forstå at du er utålmodig.

Nu har jeg ikke sådan forstand på det der med maver endnu, men er din ikke sunket, den ser ud til det synes jeg??

Carina

Jeg er heller ikke så god til det der med om den er sunket eller ej, det er meget forskelligt hvordan den ser ud, alt efter hvordan hun ligger derinde

Men det kan da tydeligt mærkes at der er mere tryk på nede i mit bækken  

Anmeld

2. august 2010

Svane83

Mon hun så ikke snart kommer ud?

Du får lige en bunke ve støv ************

Anmeld

2. august 2010

FrkLarsen

Svane83 skriver:

Mon hun så ikke snart kommer ud?

Du får lige en bunke ve støv : 0px;" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" class="ForumLinkedImage"/>************

Det håber vi

Mange tak, det kunne vi godt bruge endnu mere af  

Anmeld

2. august 2010

FrkC

Flot mave

Sender bunker af vestøv af sted

Anmeld

2. august 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Så er vi kommet til terminsugen, og vi er godt utålmodige efter at se prinsessen efterhånden, der er en masse snydetegn, men ingen tegn på rigtige veer endnu desværre. 

Her et billede af dunken, taget for 5 min siden  

Såååå fiiiin....

Den klær dig, men nu begynder jeg at blive utålmodig med at se lille Emilie, kan du SÅ se at komme i gang med den fødsel hi hi

Knus og PUUUUSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT

Anmeld

2. august 2010

FrkLarsen

noname skriver:

Såååå fiiiin....

Den klær dig, men nu begynder jeg at blive utålmodig med at se lille Emilie, kan du SÅ se at komme i gang med den fødsel hi hi

Knus og PUUUUSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTT

Iha, ja. 

Vi længdes også efter at se hende, og synes du så ikke lige at jeg skal billedespammes med lille Caroline?  

Anmeld

2. august 2010

FrkLarsen

Tandfeen i forklædning skriver:

Flot mave

Sender bunker af vestøv af sted

Ihh Mange tak

Anmeld

2. august 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Iha, ja. 

Vi længdes også efter at se hende, og synes du så ikke lige at jeg skal billedespammes med lille Caroline?  

jow det synes jeg, men har ikke fået dem flyttet over på computeren endnu... Får altid tændt computer på det forkerte tidspunkt, altså lige før hun vågner, det er som om hun kan fornemme at jeg tar computeren og tænder for den... - sært... men der skal nok komme billeder, det lover jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.