Jeg skal også giftes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Karo

Ja, så blev det altså også min tur

D. 16 Juli havde vi 11 års forlovesesdag og da vi var ude og spise en god middag fik jeg en nu fin ring, men spørgsmålet om vi ikke skulle gifte os i løbet af næste år. Og det sagde jeg selvfølgelig ja til

Martin og jeg mødte hinanden da vi var 18 år, og blev forlovet 9 mdr. efter. Vi vidste godt allerede den gang at vi ikke skulle giftes forløbig men valgte alligevel at forlove os.

Nu kan vi så begynde planlægningen af brylluppet. Lige nu er jeg lidt på bar bund med hvad man egentlig skal planlæge. Men regner med det der er vigtigst er at finde en dato hvor både kirken kan og et sted hvor vi kan holde festen der også kan samme dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Lillefe

D. 16 Juli havde vi 11 års forlovesesdag og da vi var ude og spise en god middag fik jeg en nu fin ring, men spørgsmålet om vi ikke skulle gifte os i løbet af næste år. Og det sagde jeg selvfølgelig ja til

Martin og jeg mødte hinanden da vi var 18 år, og blev forlovet 9 mdr. efter. Vi vidste godt allerede den gang at vi ikke skulle giftes forløbig men valgte alligevel at forlove os.

Nu kan vi så begynde planlægningen af brylluppet. Lige nu er jeg lidt på bar bund med hvad man egentlig skal planlæge. Men regner med det der er vigtigst er at finde en dato hvor både kirken kan og et sted hvor vi kan holde festen der også kan samme dag.

Ej hvor fint må vi se den fine ring?  og tillykke

Anmeld

2. august 2010

Karo

Perl skriver:

Ej hvor fint må vi se den fine ring?  og tillykke

Selvfølgelig må i det

Her er den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2010

Lillefe

Karo skriver:

Selvfølgelig må i det

Her er den.

wauw

Anmeld

2. august 2010

Dot D

Til lykke med det. Det er en stor dag uanset, hvordan I vælger at fejre den

Anmeld

2. august 2010

misslea

Karo skriver:

STORT TILLYKKE - hvor er det dejligt

Min mand og jeg har faktisk bryllupsdag i dag - 2 år!!! Og det kan varmt anbefales at gifte sig.... uha, en VIRKELIG lykkelig dag, som man ALDRIG vil glemme.. heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.