Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøver at få fat i klinikken, for at få svar på min prøve. Og maven vender og drejer sig, og jeg ryster på hænderne. De sidste 3 uger har jeg vidst, at jeg ikk kunne få svar, derfor ingen grund til nervøsitet. Men nu er jeg helt dårlig...
Har ringet to gange, og der har været optaget. Jeg vågnede dog til et ubesvaret opkald, uden nummer, og det plejer at være dem - eller mit arbejde. Jeg håber jeg får dat i dem derude lige om lidt.. For jeg går ud af mit gode skind, lige nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh, ventetiden kan være dræbende
krydser for at du hurtigst får fat i den og svar
Knus Lotte
Puha nervøsiteten er nået helt til min mave også...
Kan de så tage den telefon.. og komme med gode nyheder...
Sender et
Er det blodprøve resultatet? har du selv testet positiv med hjemme graviditetstest ?
Held og lykke
held og lykke
Håber du snart får fat på dem og de har gode nyheder!!!
kitty skriver: Prøver at få fat i klinikken, for at få svar på min prøve. Og maven vender og drejer sig, og jeg ryster på hænderne. De sidste 3 uger har jeg vidst, at jeg ikk kunne få svar, derfor ingen grund til nervøsitet. Men nu er jeg helt dårlig... Har ringet to gange, og der har været optaget. Jeg vågnede dog til et ubesvaret opkald, uden nummer, og det plejer at være dem - eller mit arbejde. Jeg håber jeg får dat i dem derude lige om lidt.. For jeg går ud af mit gode skind, lige nu
Pøj pøj
knæk og bræk
og håber du nu kommer igennem og giver os en dejlig positiv tilbagemelding...
Majbritt
Vi venter spændt
Svaret var ikke godt, men handler IKKE om graviditet!
https://www.baby.dk/debat/58127pi1/barnloeshedsbehandling/har-brug-for-nogle-krydsede-fingre-.aspx
Vender tilbage, når jeg lige kan overskue det....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128