Vil så gerne... hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2010

twinboys

Hvem vil hjælpe mig med at blive god til det der kagekunst...

Hvem vil oplære mig...

Kursus her i omegnen...

Kører gerne syd øst vest eller nord....

Er helt på bar bund og har intet af erfaring og ingen ting af materialer...

Hvor køber man det henne osv...

Hjælp mig hjælp mig...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

mariamiss6

Altså der er masser af tråde med links og så videre... der er endda trin for trin tråde...

Prøv at gå ind på kageklubbens side, og så lige tjek alle de der tråde der er låst i toppen... Det er stort set kun inspiration, tricks, links, gode råd, og opskrifter....

Og så kan du lige sende mig din mail, så får du kagehæftet, der er en liste over gode værktøjer, og der er også forskellige links du kan bruge....

Måske er det lettere at svare på dine spørgsmål, hvis du har nogle helt konkrete nogle. Og du har måske lettere ved at komme på de helt konkrete spørgsmål, hvis du først har læst lidt på det....

Der står masser i hæftet....

Anmeld

1. august 2010

twinboys

mariamiss6 skriver:

Altså der er masser af tråde med links og så videre... der er endda trin for trin tråde...

Prøv at gå ind på kageklubbens side, og så lige tjek alle de der tråde der er låst i toppen... Det er stort set kun inspiration, tricks, links, gode råd, og opskrifter....

Og så kan du lige sende mig din mail, så får du kagehæftet, der er en liste over gode værktøjer, og der er også forskellige links du kan bruge....

Måske er det lettere at svare på dine spørgsmål, hvis du har nogle helt konkrete nogle. Og du har måske lettere ved at komme på de helt konkrete spørgsmål, hvis du først har læst lidt på det....

Der står masser i hæftet....

Hvore er du sød søde....

Men drømmer om at komme forbi en af de piger der laver disse kagekurser ved nogle af baby pigerne har været på nogle hos hinanden...

Jeg har siddet og læst og beundret kager i timevis...

Ønsker bare lidt kageskolehjælp når man nu er 100% kagedum griner

Majbritt

Anmeld

1. august 2010

mariamiss6

twinboys skriver:

Hvore er du sød søde....

Men drømmer om at komme forbi en af de piger der laver disse kagekurser ved nogle af baby pigerne har været på nogle hos hinanden...

Jeg har siddet og læst og beundret kager i timevis...

Ønsker bare lidt kageskolehjælp når man nu er 100% kagedum griner

Majbritt

Okay... Nu er jeg jo ikke en af eksperterne som sådan, men jeg bor vidst i øvrigt også alt for langt væk, for jeg synes jeg husker du bor i jylland, og jeg på Sjælland... Så jeg kan ikke tilbyde min hjælp....

Men en springform...
En stor fondant-rulle-pind
pastafarver (hvis du skal lave mere end en kage i hvert fald)
Skumfiduser
flormelis
og forskelligt modellerværktøj (gerne det billige til ler)

Så er du langt...

Men netop alle de spørgsmål som hvad og hvor du skal handle, kan du få svar på i hæftet.....

Så har du i hvert fald tingene, og lidt baggrundsviden, når du får fat i en der kan give dig et personligt kursus....

Prøv at spørge Anasmor, om det er noget hun kan være behjælpelig med. Jeg mener også at hun bor i Jylland. Men hvor langt i har til hinanden, det aner jeg intet om...

Anmeld

1. august 2010

twinboys

mariamiss6 skriver:

Okay... Nu er jeg jo ikke en af eksperterne som sådan, men jeg bor vidst i øvrigt også alt for langt væk, for jeg synes jeg husker du bor i jylland, og jeg på Sjælland... Så jeg kan ikke tilbyde min hjælp....

Men en springform...
En stor fondant-rulle-pind
pastafarver (hvis du skal lave mere end en kage i hvert fald)
Skumfiduser
flormelis
og forskelligt modellerværktøj (gerne det billige til ler)

Så er du langt...

Men netop alle de spørgsmål som hvad og hvor du skal handle, kan du få svar på i hæftet.....

Så har du i hvert fald tingene, og lidt baggrundsviden, når du får fat i en der kan give dig et personligt kursus....

Prøv at spørge Anasmor, om det er noget hun kan være behjælpelig med. Jeg mener også at hun bor i Jylland. Men hvor langt i har til hinanden, det aner jeg intet om...

Hvor er du sød ... tusind tak

Anmeld

2. august 2010

Dot D

twinboys skriver:

Hvem vil hjælpe mig med at blive god til det der kagekunst...

Hvem vil oplære mig...

Kursus her i omegnen...

Kører gerne syd øst vest eller nord....

Er helt på bar bund og har intet af erfaring og ingen ting af materialer...

Hvor køber man det henne osv...

Hjælp mig hjælp mig...

Majbritt

Hej Majbritt

Hvis jeg kommer ned i din ende af landet(uden familien på slæb)Så vil jeg gerne lære dig lidt om at lave kager.... MEEEEN du skal bare lige vide, hvad du går ind til Man kan blive noget så afhængig af det, også er du fanget, hi hi hi, lyder meget hårdere end det er Nej nej spøg til side, hvis vi kan få det til at passe på nogen måde, vil jeg gerne hjælpe dig igang.

Knus fra Dot(der er MEGA fanget)

Anmeld

2. august 2010

twinboys

Dot D skriver:

Hej Majbritt

Hvis jeg kommer ned i din ende af landet(uden familien på slæb)Så vil jeg gerne lære dig lidt om at lave kager.... MEEEEN du skal bare lige vide, hvad du går ind til Man kan blive noget så afhængig af det, også er du fanget, hi hi hi, lyder meget hårdere end det er Nej nej spøg til side, hvis vi kan få det til at passe på nogen måde, vil jeg gerne hjælpe dig igang.

Knus fra Dot(der er MEGA fanget)

Jamen er iiiiiiiiiiiiiiihhh såååååååååå glad og at du også har lyst til at komme hertil...

Hvad skal jeg gøre, hvad skal jeg købe...

Er jo på helt bar bund...

Vil gerne være fandet af det...

I nettets kage...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.