Pral! - Men er simpelthen så stolt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Muffinmus

nå, ja, har jo set et par skridt IRL, men kan godt se at søster giver den max gas lige nu:-)

Men han er vel også 11 mdr om 5 dage ikke sandt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Tynen

MariaE skriver:

nå, ja, har jo set et par skridt IRL, men kan godt se at søster giver den max gas lige nu:-)

Men han er vel også 11 mdr om 5 dage ikke sandt:-)

Jo, så han nåede det liiige

Anmeld

2. august 2010

Susan1978

Flot flot flot .... det er sgu hurtigt.. det siges jo at drenge ikke er så hurtige ...  Ea fik også da hun lige var blevet 10 mdr og Emil var næsten 1 år..

Anmeld

2. august 2010

Kristina V

Aiiii hvor godt... Kan da godt forstå du er stolt..

Anmeld

2. august 2010

..

Hvor sejt!!! Kan virkeligt godt forstå du er stolt, det er da helt vildt hurtigt - der gennemhullede du så lige min teori om at drenge er langsommere end piger (Mikas fylder 14 mdr i morgen og har kun i VS gået så langt som Paw gør der..)

- Til Paw

Anmeld

4. august 2010

Tynen

Macrolf skriver:

Hvor sejt!!! Kan virkeligt godt forstå du er stolt, det er da helt vildt hurtigt - der gennemhullede du så lige min teori om at drenge er langsommere end piger (Mikas fylder 14 mdr i morgen og har kun i VS gået så langt som Paw gør der..)

- Til Paw

Det bliver SÅ godt at slippe for at slæbe rundt på den kæmpe unge

Det var simpelthen klasse kommentar du kom med way back!

Anmeld

4. august 2010

Tynen

Tak for alle jeres søde ord!!
Jeg synes stadig at det er vildt underligt at se ham komme traskende henover stuegulvet.. Hvor fanden blev min baby lige af??!

Anmeld

4. august 2010

Louise mortil4

hvor er han bare dygtig Nanna er 15 mdr og er først inden for den sidste månede begyndt at gå men vil gi dig helt ret i at det er vildt mærkeligt at de kommer traskende selv. Nanna gik selv i seng i dag, efter hun havde været i bad og fået nat tøj på gik hun selv ind til sengen hvor hun stod og holdt ved en af tremmerne og stod og ventede på at moren skulle opdage at hun var sengeklar, store unge.

Anmeld

6. august 2010

linemus

Hvem er han? Hvor er din lille baby?

Line - forstår ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.