Ja, vi valgte at fejre William en dag før tid, da han starter i børnehave i morgen, og det bare er så meget nemmere at samle alle på en søndag....
Han havde en super-dag - med besøg af bedsterne, moster og co, faster og co - og så selvfølgelig os selv.
Gaveudbyttet var flot: 2x løbehjul (et med McQueen) 2x elektronisk spil, 2xmalebøger, børnehavetaske, lygte med McQueen motiver til at lyse op på væggen, 4x biler (Cars-figurer) og en madkasse.....
Efter frokosten gik vii en tur over til hans børnehave - og var heldige at kunne komme ind på legepladsen. Knægten spurtede rundt og synes bare det var fantastisk - men lidt øv, at vi ikke kunne komme indenfor. Jeg kunne jo så love ham, at det kommer han i morgen.....
Kagen var også en succes...... Pynten blev pillet af så hurtigt som forventet - men vi havde da nået at tage et par billeder... Og så legede han ellers ikke med andet resten af dagen....
Han startede ellers flot ud med at fortælle sin moster og faster, at han skulle tisse - og moren var stolt, da jeg havde været noget spændt på om han nu kunne huske at mærke efter når der var så meget nyt legetøj og mange gæster..... Men det var så desværre også eneste gang han gjorde det - så der er gået et par underhylere til i dag. Lidt øv, når vi var nede på max et uheld/dag - og ikke specielt lovende for den første uge i børnehaven - men lad os nu se....
Nu er der lidt oprydning tilbage - og så står den ellers på første dag i børnehaven i morgen, hvor både Claus og jeg tager med.
Mette, træt, glad og øm i iskias....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld