Tristan skulle have været til læge idag, men da jeg stadig ikke er på toppen, og da jeg er alene med ham i denne uge, ringede jeg til lægen og fik tiden udsat til mandag - de har ikke en tid før og det er egentlig ok, da vi skal op til min moster og onkel og overnatte imorgen, og de bor udenfor aalborg. Der ud over skal jeg have lavet det sidste ved mine tænder imorgen, inden vi skal på ferie.
Grunden til han skal til læge er, at han har fået en del udslæt, som ikke rigtig vil gå væk igen. Han er ikke generet af det, men de sidste par dage er det dukket op nye steder. Da jeg hentede ham fra DP idag var det begyndt at vise sig endnu et par nye steder og det var blevet mere tydeligt. Jeg snakkede med en veninde om det, og hun havde tid til at køre os til lægevagten i aften, hvilket passede mig glimrende.
Men tror I lægevagten vil se os!!!! >(
Jeg forklarede lægen, hvad der var galt og fortalte, at vi havde haft tid idag, men at jeg havde været syg osv., så derfor kom vi ikke afsted, men nu var der kommet mere og jeg var ked af at gå indtil mandag, før der blev kigget på det. Lægen syntes jeg skulle ringe til egen læge imorgen og få tid enten der eller fredag. Jeg sagde så, at jeg havde fået at vide, at de ikke havde tid før mandag og at jeg var så heldig at en veninde ville køre os til lægevagten i aften, og det ville passe mig fint, da jeg stadig ikke var helt på toppen og at jeg var alene med Tristan indtil fredag eftermiddag - som jo heller ikke er løgn. Syntes måske ikke jeg skyldte ham at fortælle om familieplaner m.v. for de næste par dage...
Et øjeblik sagde lægen så - og så var han tavs i rimelig lang tid.
På et tidspunkt spørger jeg ham, om han sidder og taster? Ja, siger han. Jeg har lige sendt en mail til din læge, at du skal have en tid enten imorgen eller fredag, så du kan bare ringe til dem imorgen tidligt. WHAT!!! :-o8(>(
Tak for det din idiot!!!
Så nu kan jeg så ringe til min læge imorgen og undskylde for den mail
Er det bare mig, eller kan han godt tillade sig det, uden at spørge mig først (?)
Jeg føler mig virkelig krænket. Så i stedet for at hjælpe mig, har han givet mig et problem jeg skal forklare og undskylde for imorgen - det var lige hvad jeg havde brug for >(>(
Godt der er Gordon Ramsay i TV i aften. Så kan jeg da rase af i selskab med verdens bedste, frækkeste og lækreste kok 8D
...i øvrigt mener min DP at det kan være astmaeksem (?) Èn af hendes drenge har haft det og det ser åbenbart ud som det Tristan har
Anmeld