MORJESPERSEN skriver:
Kan godt forstå du vil giftes inde, her var der ingen på knæ det var bare noget vi blev engi om, men når det skal være i kirken en dag skal han ski på knæ først.
Jeg var ikke på p-piller da jeg blev gravid, jeg havde faktis lige haft to spontane aborter inden jeg blev gravid med pigerne. Jeg stoppede med at tage p-piller da jeg mødte min mand i 2006. Alle de 3 gange jeg har været gravid, har vi kun gjordt det en gang og så var den hjemme. vi har ikke talt dage eller hvad der nu bliver gjort, det var bare tilfældige dage.
JEG ER SIKKER PÅ I OGSÅ HAR HELDET MED JER...
Hold da op, det må vidst siges at være skæbnen, at I skulle have de to skønne piger - hvor er det fantastisk sådan noget 
Og du har aldrig været i tvivl om, at I skulle beholde pigerne, da I fandt ud af I skulle være forældre?
Hvad tænkte I, da I fik tvillinger, er det noget I har i familien?
Eeej, undskyld jeg spørger sådan, er bare så nysgerrig 
Jaaa, vil også ønske, at han kommer på knæ en dag - men føler måske lidt, at jeg presser ham, for han vil jo rigtig gerne have børn, men så kommer "sure-Malene" her og siger, vi skal giftes først... Ikke fordi han ikke vil giftes, men måske ikke den rækkefølge han havde regnet med - må ikke altid være nemt at være mand - udover når de skal tisse 
Anmeld