Scanning uge 8 veloverstået:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2010

En drøm i maven

Hej allesammen. 

Jeg er bare totalt overlykkelig. Vi har i fredags været til scanning i uge 8 og alt gik bare ssåååå godt. Vi kunne med det sammen helt tydeligt både se og høre hjertelyd.

Hvor var det bare fantastisk. Nu er risikoen faldet med hele 95-98 % så kan faktisk RIGTIG begynde bare at glæde mig og ikke være så pokkers nervøs.

Nu er det simpelthen lige meget med kvalme og træthed - er bare ssssååå glad og lykkelig.

Kh. L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

maj2011

ja det er bare så dejligt at få bekræftet, at der virkelig er noget inde i maven... glæder mig helt usigelig til i morgen, der skal jeg ha nf ... bliver så dejligt at se den lille :-) har ikke set den før...

klem majbrit 12+2

Anmeld

2. august 2010

mathildemb

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen. 

Jeg er bare totalt overlykkelig. Vi har i fredags været til scanning i uge 8 og alt gik bare ssåååå godt. Vi kunne med det sammen helt tydeligt både se og høre hjertelyd.

Hvor var det bare fantastisk. Nu er risikoen faldet med hele 95-98 % så kan faktisk RIGTIG begynde bare at glæde mig og ikke være så pokkers nervøs.

Nu er det simpelthen lige meget med kvalme og træthed - er bare ssssååå glad og lykkelig.

Kh. L

Det er dejligt at høre. Tillykke med det, det er bare det bedste at få lov at se, at alt er som det skal være.

Anmeld

2. august 2010

Kløver

En drøm i maven skriver:

Hej allesammen. 

Kh. L

Stort tillykke, hvor er det da bare dejligt, vidste ikke det var så mange procnet den faldt, men så kan jeg jo nok også regne med min er faldet med samme antal procenter, når vi både i uge 7 og 9 har set hjerteblink, og endda bevægelse (meget lidt) i uge 9

og hvor bliver det spændende, kan se du også skal føde på kolding sygehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.