Spørgsmål til DP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Pige2009

Hej alle.

Imorgen skal Johnny og jeg ind og se Lauras kommende DP inden vi siger endeligt ja til pladsen

Hvad spørger man typisk om på sådan et besøg?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

trunte89

Jeg ville bl.a. høre, hvor meget de er ude og sammen med andre, og hvordan med soverutiner. Kan der blive taget hensyn til dit barns behov( hvis hun har brug for flere lure end bare kl 12) .

Det er nogle ting vi hvertfald ikke fik spurgt om i sin tid. Desværre.

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Andre erfaringer?

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

trunte89 skriver:

Jeg ville bl.a. høre, hvor meget de er ude og sammen med andre, og hvordan med soverutiner. Kan der blive taget hensyn til dit barns behov( hvis hun har brug for flere lure end bare kl 12) .

Det er nogle ting vi hvertfald ikke fik spurgt om i sin tid. Desværre.

Det er super! Tak

Kan jeg evt. spørge ind til, hvad de får at spise? Altså af pålæg. Eller er det for pernitten?

Anmeld

1. august 2010

L-Mortil3

Jeg tænker at spørge ind til ude tid, samværd med andre, soverutiner, mad (laver hun selv, hvad får de? hvor mange gange), specielle ønsker til tøj, må barnevognen stå der hele ugen og sådan

Anmeld

1. august 2010

nannanadja

jeg spurte om de havde nogle faste dage med andre dper hvor der så var mange børn de kunne lege med.

er der musik dag på musik skolen, det havde vi hver 2.tirsdag.

hvad med mad øko eller alm.

bleskif --hvor tit

sove ude eller inde.

skal i selv ha bleer.skumklude osv med

ture ud af huset

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Mange tak for alle jeres svar - det er en super hjælp

Anmeld

1. august 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Hej alle.

Imorgen skal Johnny og jeg ind og se Lauras kommende DP inden vi siger endeligt ja til pladsen

Hvad spørger man typisk om på sådan et besøg?

K.h. Linda

Jeg ville også spørge om hvor meget de er ude af huset og udenfor, samt Dp baggrund og hvor længe hun har været DPér og om hun jævnligt er syg

Anmeld

1. august 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Jeg ville også spørge om hvor meget de er ude af huset og udenfor, samt Dp baggrund og hvor længe hun har været DPér og om hun jævnligt er syg

Kan man godt tillade sig det?

Anmeld

1. august 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Kan man godt tillade sig det?

Jeg tror<næste hun fortælles selv hvor længe hun har været DP, det gjorde  min. Det at hun fortalte hun havde 3 børn og havde været dpér i 12 år samt tidligere pædagog, var vægtige grunde til at jeg var tryg ved at overlade mit barn til  hende. Mht. sygdom spurgte vi om dette i forbindelse med at vi havde skrevet os op til vuggestue, da vi havde fået dette anbefalet netop grundet at man ikke bliver så belastet ved sygdom.

På den måde kom vi ind på snakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.