Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil ikke skrive så meget, men vise jer hvordan Naija´s 4 års fødselsdag så ud i billeder...
Den unge dame havde selv valgt alt til bordet og det syntes jeg faktisk hun var SUPER god til...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukke pige, og smukt bord.... Dejligt hun ikke også var i lyserød kjole, men en lækker blå der klæder hende...
Heidi B skriver: Smukke pige, og smukt bord.... Dejligt hun ikke også var i lyserød kjole, men en lækker blå der klæder hende...
Mange tak, ja kjolen fremhæver hendes dejlige blå øjne, så det var SKØNT hun ikke valgte en lyserød kjole...
dejhlige billeder og super flot kage mums.
tillykke med hende ser ud til hun havde en skøn 4 års dag
knus Heidi
Hold da op en kage. Det må da være din største til dato. Var det svært?
Og ellers fint bord og en smuk pige. Og sikke en masse gaver. Det ser ud tli at være en uforglemmelig dag.
3rollinger skriver: Hold da op en kage. Det må da være din største til dato. Var det svært? Og ellers fint bord og en smuk pige. Og sikke en masse gaver. Det ser ud tli at være en uforglemmelig dag.
Mange tak... Kagen var nu ikke særlig stor faktisk den skulle også kun være til 11 børn pluds 2 voksne, så den ser meget større ud end den var... Min største kage ind til videre er den bryllupskage jeg lavede først på sommeren... og til på lørdag er der endnu en på vej..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128