ombygnings salg fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

lille-pige

Hej Chatarina,

Jeg ville høre om du har solgt babyskies madrassen ? Ellers vil jeg være meget interesseret :-)

Jeg kan evt. komme og hente den da jeg selv bor i Nordsjælland.

Venlige hilsner Pernille (og snart lille Asta )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

msax

Chatarina skriver:

opslagsbøger:

Anna whalgren spørg om de kære børn 20 kr

bogen om tvillinger 20kr

kan selv vil selv men du må godt hjælpe mig. en bog om børns trodsalder. 40kr

navnebogen. 5 kr

god mad til børn. 4 kr.

dvd. rigtig fed dvd: din guide til leg og bevægelse for hele familien. 30kr.

Hejsa - så lige denne halv gamle tråd og tænkte at den ville jeg da lige læse igennem igen.

Puha der er mange lækre ting. Jeg vil gerne købe nogle af dine "bliv klog på børn" bøger. Kan ikke lige overskue hvilke der er væk og hvilke du har endnu.

Jeg skal hjem til mine forældre i Hillerød i uge 40, og tænker om jeg må kigge forbi og købe bøgerne og se på de andre fine ting...

SMIL fra Mette

Anmeld

21. september 2010

Skouboe

msax skriver:

Hejsa - så lige denne halv gamle tråd og tænkte at den ville jeg da lige læse igennem igen.

Puha der er mange lækre ting. Jeg vil gerne købe nogle af dine "bliv klog på børn" bøger. Kan ikke lige overskue hvilke der er væk og hvilke du har endnu.

Jeg skal hjem til mine forældre i Hillerød i uge 40, og tænker om jeg må kigge forbi og købe bøgerne og se på de andre fine ting...

SMIL fra Mette

Oh... hvis du skal til Hillerød i uge 40, skal vi da næsten lave en NS-komsammen hvis du er frisk på det?

Hvis der ikke er andre der er ved at dø for at holde det, kan vi godt være her

Anmeld

21. september 2010

Skouboe

Og jeg er iøvrigt interesseret i legetæppet hvis det ikke er solgt? Og evt. nogle af bøgerne?

Anmeld

21. september 2010

msax

Skouboe skriver:

Oh... hvis du skal til Hillerød i uge 40, skal vi da næsten lave en NS-komsammen hvis du er frisk på det?

Hvis der ikke er andre der er ved at dø for at holde det, kan vi godt være her

jeg er helt sikkert frisk - det kunne da være SUPER hyggeligt. Jeg skal lige finde ud af hvilken dag jeg skal mødes min vejleder på uni - håber hun svarer imorgen så jeg kan få købt mig en flybillet.

Ikke at jeg vil presse noget ned over Chatarina, men det ville da være smart hvis vi kunne være der, for så kunne vi tømme hendes ´flyttesalg for gode ting og sager... Hvad siger í/du til det?

SMIL fra Mette

Anmeld

21. september 2010

Skouboe

msax skriver:

jeg er helt sikkert frisk - det kunne da være SUPER hyggeligt. Jeg skal lige finde ud af hvilken dag jeg skal mødes min vejleder på uni - håber hun svarer imorgen så jeg kan få købt mig en flybillet.

Ikke at jeg vil presse noget ned over Chatarina, men det ville da være smart hvis vi kunne være der, for så kunne vi tømme hendes ´flyttesalg for gode ting og sager... Hvad siger í/du til det?

SMIL fra Mette

Jeg er helt frisk

Anmeld

21. september 2010

JustAnotherName

Dino finder mudder. 1 kr.

og

kan selv vil selv men du må godt hjælpe mig. En bog om børns trodsalder

Har du stadig dem ??  

Anmeld

21. september 2010

msax

JustAnotherName skriver:

kan selv vil selv men du må godt hjælpe mig. En bog om børns trodsalder

håber stadig hun har denne - for den havde jeg også satset på - håber det er ok jeg kom dig i forekøbet. Du må gerne låne... SMIL

Anmeld

21. september 2010

JustAnotherName

håber stadig hun har denne - for den havde jeg også satset på - håber det er ok jeg kom dig i forekøbet. Du må gerne låne... SMIL

Øv-bøv!

Ved nærmere tjek, kan jeg se at Trine også har reserveret "Dino finder mudder" ...så de er vist væk begge to.

Too bad!!

Den lyder ellers bare spændende, dén dér "Kan selv, vil selv - men du må godt hjælpe mig" - En bog om børns trodsalder.
Det er jo lige der Bianca er i sit liv!!....Og hvor Celina er stærkt på vej imod... 

Anmeld

22. september 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Øv-bøv!

Ved nærmere tjek, kan jeg se at Trine også har reserveret "Dino finder mudder" ...så de er vist væk begge to.

Too bad!!

Den lyder ellers bare spændende, dén dér "Kan selv, vil selv - men du må godt hjælpe mig" - En bog om børns trodsalder.
Det er jo lige der Bianca er i sit liv!!....Og hvor Celina er stærkt på vej imod... 

tænker du kan låne den på biblioteket...

på bibliotek.dk kan du bestille den hjem til dit bibliotek. det er fin service der bliver flittigt brugt herhjemme.

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field4=forfatter&term4=&term2=&field2=titel&term3=&field3=emne&field1=fritekst&term1=trodsalder&mat_text=%22%22&mat_ccl=&term_mat%5B%5D=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar%5B%5D=

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.