Scanning mandag - behandlingstart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger. En lille update fra mig.

Så er vi på vej ind i behandling. Endelig endelig endelig!!! Tog lige en snak med manden til aften og han havde det fint med det. (regnede jeg også med, men var lidt bange for, at han stadig ikke var parat)

Sagde jeg havde bestilt tid på klinikken  til første scanning da min mens kom. (sviger har været på besøg, så svært at få talt om det) Det er med mål for øje, at få første IUI inden længe, hvis alt ellers ser fint ud!

Jeg har besluttet at starte op uden hormoner. Det har jeg det bedst med, og den var manden helt med på.

Så håber jeg bare, at det snart lykkes for os, at få en lille spire i maven. Vil SÅ gerne have en forårs/sommerbaby i maven.

for, at alt ser ud som det skal, og jeg kan få en ÆL sprøjte om få dage.

Kærlig hilsen en meget spændt og lidt nervøs Alexis som elsker sin mand, og ser frem til at få en baby med ham. Så skidt med vi skal have lidt hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

oo

ih hvor spændende! er I allerede tilknyttet fertilitetsklinik osv eller hvordan? vi havde nemlig ikke valget...eller vi var i hvert fald ikke klar over vi havde valget, hvis vi havde...om det skulle være med eller uden hormoner.

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

Det er så spændende!!!...

Dorthe

Anmeld

1. august 2010

VNB

Hvor SKØNT at i endelig skal starte!

Håber på alt det bedste for jer, og krydser alt hvad jeg har for at i får jeres lille ønske 2011 forårs/sommer baby!

Glæder mig til at følge din behandling, og kan godt forstå dit valgt mht hormonerne.... men hvordan fungerer det så uden hormoner???

knus Vinni.

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

VNB skriver:

Hvor SKØNT at i endelig skal starte!

Håber på alt det bedste for jer, og krydser alt hvad jeg har for at i får jeres lille ønske 2011 forårs/sommer baby!

Glæder mig til at følge din behandling, og kan godt forstå dit valgt mht hormonerne.... men hvordan fungerer det så uden hormoner???

knus Vinni.

Blander mig lige  Jeg blev selv insemineret uden hormoner...dvs inden for egen cyklus hvor jeg fik ægløsning uden manipulation vha hormoner for at få gang i processen. Når man får hormoner kan man f.eks. bedre styre ægløsningen, hvis den er uregelmæssig, så man kan ramme det bedste tidspunkt for befrugtning.

Anmeld

1. august 2010

VNB

dorthemus skriver:

Blander mig lige  Jeg blev selv insemineret uden hormoner...dvs inden for egen cyklus hvor jeg fik ægløsning uden manipulation vha hormoner for at få gang i processen. Når man får hormoner kan man f.eks. bedre styre ægløsningen, hvis den er uregelmæssig, så man kan ramme det bedste tidspunkt for befrugtning.

aaarh på den måde! mange tak

er da helt klart den mest skånsomme måde for kroppen lyder det til.

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Krydser alt hvad jeg kan for Jer, Alexis!! Jeg håber virkelig snart det lykkes! Håber vi kan flytte gruppe sammen, jeg håber inderligt det bedste for os begge!

Anmeld

1. august 2010

Tjuhl skriver:

ih hvor spændende! er I allerede tilknyttet fertilitetsklinik osv eller hvordan? vi havde nemlig ikke valget...eller vi var i hvert fald ikke klar over vi havde valget, hvis vi havde...om det skulle være med eller uden hormoner.

Ja vi blev jo henvist i start februar af min Gyn. til en klinik efter eget valg. Der fik vi så lavet de ekstra småting som de forlangte (langt det meste havde vi fået lavet gennem min Gyn. i udredningsperioden)

Vi blev godkendt i behandling d. 25/3, men manden ville gerne vente et par måneder af forskellige grunde som jeg ikke helt forstod, men lærte at acceptere.

Vi havde aftalt med klinikken, at vi skulle starte op med hormoner, men jeg ombestemte mig og sagde det blot til sekretæren da jeg ringede. Dejlig nemt!

De er super søde og meget forstående derinde, og jeg skal ikke forklare mig særlig meget for, at føle de bakker mig op.

Det er i øvrig hos Dansk Fertilitetsklinik på Frb.

Anmeld

1. august 2010

kitty skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for Jer, Alexis!! Jeg håber virkelig snart det lykkes! Håber vi kan flytte gruppe sammen, jeg håber inderligt det bedste for os begge!

I lige måde søde. Håber så inderligt, at det lykkes for os begge meget snart. Og selvf. alle de andre skønne damer som er landet i denne lidt stillestående andedam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.