Klapvogn hvorfor lige den???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

Den nye 2010 test giver dumpe karakter til phil&ted; http://www.taenk.dk/test/klapvogne/klapvogn-anmeldt/

http://barnevogne.blogspot.com/2010/04/test-af-klapvogne-med-tre-hjul.html

http://www.test.de/themen/kinder-familie/test/Kinderwagen-10-von-14-sind-mangelhaft-1801766-1802602/

Vi har selv en emmaljunga cerox 360' i sort og lime. Men tror ikke den laves mere. Den har breden fra cerox, blot på et andet stel med svingbart styr og vendbar overdel. Havde ingen barnevogn ud over den på altan. Men har en voksi pose med bæreplade.

Håber det ok jeg lige blandet mig

Kan se du har en emmaljunga cerox 360 , du skulle vel ikke vide hvad forskellen på den og den nye nitro er ?

Er nemlig helt vild med den klapvogn ( med sving hjul ) Og har spurgt i babysam, men de kendte ikke til den model ( 360 )

mvh lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Nu skrev du der ikke var lufthul øhh er den så ikke hård af køre med osv...???

Vores har også faste gummi hjul. Men selv de 2 små drejehjul foran, er der fjerdre i. Den 'stang' melle baghjulene sidder fast på selve stel med affjedring også.

Men ville også mene du skulle ud og prøve de forskellige, mærke og føle dem...

Anmeld

31. juli 2010

B&J

Vores har også faste gummi hjul. Men selv de 2 små drejehjul foran, er der fjerdre i. Den 'stang' melle baghjulene sidder fast på selve stel med affjedring også.

Men ville også mene du skulle ud og prøve de forskellige, mærke og føle dem...

Ja men må ud og røre på dem alle sammen og fræse rund med dem

Anmeld

31. juli 2010

millesofie

B&J skriver:

Nu skrev du der ikke var lufthul øhh er den så ikke hård af køre med osv...???

nej ikke med de nye bløde gummi hjul de er (efter min mening) bedre men det er nok en smags sag jeg kan godt lide at de føles som luft hjul men at man ikke skal være bange for at punktere

Anmeld

31. juli 2010

B&J

millesofie skriver:

nej ikke med de nye bløde gummi hjul de er (efter min mening) bedre men det er nok en smags sag jeg kan godt lide at de føles som luft hjul men at man ikke skal være bange for at punktere

du siger noget ej hvor lækkert

Anmeld

31. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

toboli skriver:

Håber det ok jeg lige blandet mig

Kan se du har en emmaljunga cerox 360 , du skulle vel ikke vide hvad forskellen på den og den nye nitro er ?

Er nemlig helt vild med den klapvogn ( med sving hjul ) Og har spurgt i babysam, men de kendte ikke til den model ( 360 )

mvh lotte

Tror den var den første emmaljunga laved med drejehjul? For da vi købte vores i august 2008, var nitro'en lige kommet frem. Og derfor kan de nok kun findes brugte nu..

http://strollersandprams.com/strollers/407/Emmaljunga-City-Cerox-360/reviews.html

Mener at deres cerox city 360' har en anden kaleche end den vores alm cerox 360.

Vi har både vendbar overdel og vendbar styr, mener at nitro'en 'mangler' én af de 2 ting. Ligeledes er nitro'en smallere og lidt lettere i stel

Anmeld

31. juli 2010

bullerbassen

Tror den var den første emmaljunga laved med drejehjul? For da vi købte vores i august 2008, var nitro'en lige kommet frem. Og derfor kan de nok kun findes brugte nu..

http://strollersandprams.com/strollers/407/Emmaljunga-City-Cerox-360/reviews.html

Mener at deres cerox city 360' har en anden kaleche end den vores alm cerox 360.

Vi har både vendbar overdel og vendbar styr, mener at nitro'en 'mangler' én af de 2 ting. Ligeledes er nitro'en smallere og lidt lettere i stel

TAK for svar så blev jeg da en lille klogere

Syntes det er en jungle at finde rundt i. Og personalet i babysam kendte slet ikke modellen ( 360 med svinghjul )

Så der blev jeg ski ikke meget klogere af at spørge

Det ikke nemt når der er så mange modeller .. hi hi

Anmeld

1. august 2010

ekzunz

Vi havde en Teutonia, og jeg synes bestemt ikke den var pengene værd. Man kan helt sikkert få lige så gode klapvogne uden at smide 4200 på disken!

Vi købte en billig fra Jysk til en ferie for at passe på den dyre, men det endte da med at det var den fra Jysk der blev vores foretrukne.

Anmeld

1. august 2010

klmf

Vi har en 4ME Berlin købt i Ønskebørn til 1500 kroner. Den er vi fint tilfredse med. Den har vendbart styr (et absolut must for mig), en god stor kaleche og så er den fin som ekstra-vogn (vi har en stor familie med maaange småbørn og så er det fint at have lidt ekstra stående til køreture og middagslure). Det eneste minus er, at den er lidt tung at køre med og løfte op i bilen, Men den er stadig lettere at komme rundt med end barnevognen. Den passer i hvert fald til vores behov og jeg synes de 1500 har været godt givet ud.

Jeg kan dog på det stærkeste IKKE anbefale Copenhagen-modellen fra samme mærke, det er den med de svingbare forhjul. den havde vi købt først og det var da bare det værste bras længe set. På gulvtæppe eller et alm kører den fint, men ligeså snart man kommer ud på almindelig vej med småsten, fortove, fliser osv. så blokerer de møgforhjul bare hver 50. meter - så der kan man virkelig tale om at pris og kvalitet hænger sammen! Den koster 800.

Har også hørt meget godt om den fra Harald Nyborg til 599.-

Uuuuh, det er en jungle! God jagt

Anmeld

1. august 2010

B&J

lotchen aka Charlotte skriver:

Vi har en 4ME Berlin købt i Ønskebørn til 1500 kroner. Den er vi fint tilfredse med. Den har vendbart styr (et absolut must for mig), en god stor kaleche og så er den fin som ekstra-vogn (vi har en stor familie med maaange småbørn og så er det fint at have lidt ekstra stående til køreture og middagslure). Det eneste minus er, at den er lidt tung at køre med og løfte op i bilen, Men den er stadig lettere at komme rundt med end barnevognen. Den passer i hvert fald til vores behov og jeg synes de 1500 har været godt givet ud.

Jeg kan dog på det stærkeste IKKE anbefale Copenhagen-modellen fra samme mærke, det er den med de svingbare forhjul. den havde vi købt først og det var da bare det værste bras længe set. På gulvtæppe eller et alm kører den fint, men ligeså snart man kommer ud på almindelig vej med småsten, fortove, fliser osv. så blokerer de møgforhjul bare hver 50. meter - så der kan man virkelig tale om at pris og kvalitet hænger sammen! Den koster 800.

Har også hørt meget godt om den fra Harald Nyborg til 599.-

Uuuuh, det er en jungle! God jagt

ja det er noget af en jungle.... mon ikke jeg finder en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.