Hvad kan dette være? (små røde pletter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.893 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

LotteN

Jeg opdagede lige her til aften da jeg havde Lærke i bad at hun havde en masse små pletter på ryggen og på den ene kind - nogen der ved hvad det kan være?

Har forsøgt med billeder, man kan godt være lidt svært at se -beklager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

NinaNymannMadsen

varmeknopper måske.

Anmeld

31. juli 2010

XXSS

Jeg vil også tro at det måske er varmeknopper, hvis ikke han er påvirket af det.. Olivia havde nogle i nakken..

Anmeld

31. juli 2010

Tanja1

Jeg ville også skyde på varmeknopper. Alex får dem af og til, har fået dem siden han var ganske lille baby. Men er dit barn meget påvirket og du meget bekymret, så ring da til lægen.

Anmeld

31. juli 2010

LISBETH:-)

Jeg følger lige med da min Amalie har nøjagtig det samme. Hun har dog også høj feber og har kastet op. Var ved lægen i går som ikke kunne sige hvad det kunne være. Så vi skulle bare give panodil og så ellers holde øje med at det ikke blev værre.

Anmeld

31. juli 2010

twinboys

Klart VIRUS vi har haft masser af børn med disse knopper... Nogle har også haft feber af dem... Men 1- 2 dage så er de væk igen ,men men men 2 af mine dagplejebørn fik dem igen...

Så virus... som ligner meget varmeknopper

Majbritt

Anmeld

31. juli 2010

millesofie

har der været feber

Anmeld

31. juli 2010

LotteN

twinboys skriver:

Klart VIRUS vi har haft masser af børn med disse knopper... Nogle har også haft feber af dem... Men 1- 2 dage så er de væk igen ,men men men 2 af mine dagplejebørn fik dem igen...

Så virus... som ligner meget varmeknopper

Majbritt

men virus - hun har ikke været i dagpleje hele ugen. men det kan godt komme alligevel?

Anmeld

31. juli 2010

LotteN

millesofie skriver:

har der været feber

nope - ingen feber og hun er i fint humør.

Anmeld

31. juli 2010

LotteN

lisbeth2910 skriver:

Jeg følger lige med da min Amalie har nøjagtig det samme. Hun har dog også høj feber og har kastet op. Var ved lægen i går som ikke kunne sige hvad det kunne være. Så vi skulle bare give panodil og så ellers holde øje med at det ikke blev værre.

uha, det lyder sandelig ikke rart.
Det gør hun da heldigvis ikke (endnu)...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.