Anbefale bog - Midt i en klunketid af Benjamin Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

så det jo godt det er en bog jeg har til at stå sammen med en massr andre.

kunne ske man skulle komme igang med den igen igen. tror ejg har læst første side to eller tre gange nu og så ikke kommet videre.

Jamen kan du så se at komme igang!!! Tag fat i den med åbent sind, og se om det ikke giver gevinst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Znuzke skriver:

Ha ha - den havde jeg da helt glemt...Læste den som meget ung da den stod i min mors bogreol....God underholdning!

Jørn Riel er i øvrigt også ganske underholdende

Hehe, ja den er vist en gammel sag efterhånden, men glimrende læsning alligevel

Anmeld

31. juli 2010

memuffin

en anden bog der os er ok grinern er nynnes dagbog.. den kan jeg osse ggodt grine af

Anmeld

31. juli 2010

memuffin skriver:

en anden bog der os er ok grinern er nynnes dagbog.. den kan jeg osse ggodt grine af

Har aldrig fået læst den, men burde vist gøre et forsøg kan jeg forstå

Anmeld

31. juli 2010

memuffin

den kan godt anbefales som noget let og sjovt har du läst ret skal väre ret af arve torkelsen?

Anmeld

31. juli 2010

memuffin skriver:

den kan godt anbefales som noget let og sjovt har du läst ret skal väre ret af arve torkelsen?

Nej, er først begyndt at finde læseglæden efter mange år nu her, så det er bare fedt.

Hvad handler den om?

Anmeld

31. juli 2010

memuffin

ej hvor fedt elsker at läse overvejer faktisk at blive bibilotekar bogen er uddrag af norske retsböger om folks dårlige undskyldninger for at begå lvoverträdelser...

Anmeld

31. juli 2010

memuffin skriver:

ej hvor fedt elsker at läse overvejer faktisk at blive bibilotekar bogen er uddrag af norske retsböger om folks dårlige undskyldninger for at begå lvoverträdelser...

Hahaha, det lyder som noget lige for mig. Må en tur på Biblioteket!

Kender et par stykker som har eller læser til bibliotikar. Lyder til at være en super spændende udd. med mange fede muligheder bagefter også.

Synes da klart du skal springe ud i det?

Anmeld

31. juli 2010

memuffin

ja den er et besög värd..overvejer det kräftigt.. er i gang med ssa uddannelsen nu.. så det må blive bagefter hvis det er.. men virkelig gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.