Epilering...avvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg har netop købt mig en phillips epilator til mine ben.. men av for sa*** da det gør da nas.. haha..

Er der nogen der har et par gode råd til at gøre epilleringen nemmere/mindre smertefuld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Anonym skriver:

Jeg har netop købt mig en phillips epilator til mine ben.. men av for sa*** da det gør da nas.. haha..

Er der nogen der har et par gode råd til at gøre epilleringen nemmere/mindre smertefuld?

Få det vokset! Så er det hurtigere overstået!!griner..

Anmeld

31. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

Hihi, sådan en købte jeg også for nogle år siden - jeg brugte den 2 gange og har ikke brugt den siden - smerten var simpelthen for meget - meget ville jeg alligevel ikke lide for skønheden...!

Anmeld

31. juli 2010

mrsMary

Det er ren tilvænning! Når du har gjort det et par gange, vil hårene være i samme vækstperiode (have samme længde og tykkelse) og det vil derefter ikke gøre så ondt. Det er det samme med voksning :-)

Er dog selv gået tilbage til skraber.....fik aldrig tid til at vokse eller epilere, selvom det klart er det pæneste og mest holdbare. Husk at skrubbe huden i tiden efter, da du så undgår indgroede hår og 'skægpest'.

Anmeld

31. juli 2010

IAH

Det hjælper at køle huden først.. resten er tilvænning. Men jo, det gør ondt!

Anmeld

31. juli 2010

Anonym trådstarter

IAH skriver:

Det hjælper at køle huden først.. resten er tilvænning. Men jo, det gør ondt!

Har du et godt frick til det? Hvad skal man bruge?

Anmeld

31. juli 2010

IAH

Det var en råd jeg fik. 

Jeg tog en pose frosne ærter og lagde den på benet ganske kort (10 sek. max), hvorefter jeg epilerede.

Jeg havde ikke lige et kølelegeme. Tror også andet frostgrønt kan fungere... 

Brug creme bagefter og det er som nævnt af mrsMary vigtigt at få skuret huden!

God arbejdslyst.

Anmeld

31. juli 2010

Anonym trådstarter

IAH skriver:

Det var en råd jeg fik. 

Jeg tog en pose frosne ærter og lagde den på benet ganske kort (10 sek. max), hvorefter jeg epilerede.

Jeg havde ikke lige et kølelegeme. Tror også andet frostgrønt kan fungere... 

Brug creme bagefter og det er som nævnt af mrsMary vigtigt at få skuret huden!

God arbejdslyst.

Tak for det gode råd.. Det må afprøves.. Ej synes ærlig talt ikke det var SÅÅÅ slemt, men det kunne da mærkes og gik jo hurtigt over. Jeg har prøvet det der var værre.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.