DEM: Ihh.. fik lige følelsen af graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. juli 2010

N&J

Altså tanken om det.. og hvor dejligt dele af den var....

Jeg havde et lille roundevue med en fyr fra min klasse som lige var blevet single, og tror jeg for første gang er klar til et nyt forhold, ikke lige med ham, men med en eller anden sød fyr.. og så måske få et barn til så Nikita kan blive storesøster.. det er første gang den følelse har overvældet mig.. 

Ville bare lige dele det med jer, da jeg ikke vil give mine forældre falske forhåbninger.. og jeg ved jo heller ikke om jeg får muligheden igen.. men det håber jeg da.. 

Så håber alle I andre single mødre er lige så forventningsfulde over perspektiverne i jeres fremtid, som jeg er.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Pige2009

Hvor er det dejligt, Jane Her går livet også fremad på bedste beskub og fremtidsperspektiverne ser meget lyse ud - you know

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Baagøe skriver:

Hvor er det dejligt, Jane Her går livet også fremad på bedste beskub og fremtidsperspektiverne ser meget lyse ud - you know

Hvor er det dejligt at høre Linda, har godt nok tænkt på dig og hvordan det mon gik her på det sidste.. 

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

N&J skriver:

Hvor er det dejligt at høre Linda, har godt nok tænkt på dig og hvordan det mon gik her på det sidste.. 

Jeg kunne ønske det gik hurtigere, men det går langsomt og sikkert fremad med ham

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jeg kunne ønske det gik hurtigere, men det går langsomt og sikkert fremad med ham

Langsomt og sikker er godt nok, så bliver der også skabt en stærkere fundament.. tillykke... 

Nu vl jeg sku også snart finde mig en mand..!!! men håndlæseren sagde det ville ske til september, så jeg venter tålmodigt.. hehe.. 

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

N&J skriver:

Langsomt og sikker er godt nok, så bliver der også skabt en stærkere fundament.. tillykke... 

Nu vl jeg sku også snart finde mig en mand..!!! men håndlæseren sagde det ville ske til september, så jeg venter tålmodigt.. hehe.. 

Tak. Det er to skridt frem og et tilbage nu, men det er jo bedre end ingenting 

Håndlæser? Hi hi. Ja, hvem der bare tror på sådan noget... LOL

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Baagøe skriver:

Tak. Det er to skridt frem og et tilbage nu, men det er jo bedre end ingenting 

Håndlæser? Hi hi. Ja, hvem der bare tror på sådan noget... LOL

Man kan aldrig vide.. og indtil september er over, så tror jeg alt det jeg kan, er normalt ikke særlig pjattet med september.. så det ville da være på tide at få noget positivt til at ske i det mdr... 

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

N&J skriver:

Man kan aldrig vide.. og indtil september er over, så tror jeg alt det jeg kan, er normalt ikke særlig pjattet med september.. så det ville da være på tide at få noget positivt til at ske i det mdr... 

Ja, da. Go for it!  Kan se du har opsagt lejligheden. Flytter du så til djævleøen?

Anmeld

31. juli 2010

N&J

Baagøe skriver:

Ja, da. Go for it!  Kan se du har opsagt lejligheden. Flytter du så til djævleøen?

Ja, det håber jeg.. skal have et møde med en kreditforening på mandag og har snakket med banken om at købe en andel, selvom jeg er på su, men håber så meget på at det kan lade sig gøre, ellers skal jeg til at lede efter noget fremleje sådan NU!! vil rigtig gerne tilbage, og så kan jeg altid flytte igen om nogle år.. så er der også større chance for at jeg finder mig en fyr.. skal dog lige have skrevet til farmand, så han ved at vi er i byen igen, men vil ikke før jeg står med en kontrakt i hånden.. 

Anmeld

31. juli 2010

Pige2009

N&J skriver:

Ja, det håber jeg.. skal have et møde med en kreditforening på mandag og har snakket med banken om at købe en andel, selvom jeg er på su, men håber så meget på at det kan lade sig gøre, ellers skal jeg til at lede efter noget fremleje sådan NU!! vil rigtig gerne tilbage, og så kan jeg altid flytte igen om nogle år.. så er der også større chance for at jeg finder mig en fyr.. skal dog lige have skrevet til farmand, så han ved at vi er i byen igen, men vil ikke før jeg står med en kontrakt i hånden.. 

Det lyder vildt spændende. Når du skriver farmand, mener du så Tue?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.