Feminin 50 års kage :) (lidt billedspam...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.438 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Anasmor

Min tidligere svoger ville overraske sin svigermor med en anden kage end den fra bageren, og jeg fik helt frie tøjler... Det skal man ikke give mig, MEDMINDRE, at man kan tåle lidt pink og prinsesse ...

Det kunne han så heldigvis, og fortalte at han glædede sig helt vildt til at give hende kagen... Er godt nok spændt på hendes reaktion

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Maise

WOW hvor er den mega flot, er helt vild med den. gad godt at kunne lave sådan noget. jeg er ikke så kreativ. jeg er mere musik og sportstypen. men talent det har du

Anmeld

30. juli 2010

Anasmor

Tusinde tak ... Ja vi er alle gode til et eller andet, og det man brænder for har man gerne lidt nemt til ...

(Er ked af din arbejdssituation )

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

Wow. Bare der var nogen der ville overraske mig med sådan en kage. Mums

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

Hvor er den super flot... :)

Anmeld

1. august 2010

Susan1978

fantastisk.. 

hvordan har du fået den sorte så sort..  jeg kæmper hver gang! havde engang købt noget -  men det er da lige til at hyle ud.. for det tørrer aldrig

Anmeld

1. august 2010

W&M <3

Wauw den er godt nok flot.

Håber selv jeg kan blive så dygtig, men der skal nok en masse øvelse til

Anmeld

2. august 2010

Siljesmor

Super flot kage  - og så til spørgsmålet: Hvordan laver du de der seje tal??? Det ser pisse godt ud

Anmeld

2. august 2010

Anasmor

Jeg ruller egentlig bare en laaang pølse og ruller den tynd i den ene ende... laver krøllen, former tallet, og skærer til i den anden ende, ruller den tynd, og laver slutkrøllen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.