Ved I hvad jeg fandt i dag?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

quity

Jo jeg fandt en rund lagkagering, der kan indstilles fra 16 cm til 30 cm i diameter samt en firkantet bageramme med indvendig dele enhed. Kan indstilles fra længde 27,5 til 52,5 cm og bredde 18,5 til 34 cm.

Jeg fandt dem i vores lokale Aldi som havde dem sat ned til 29.95 pr stk. så der kom da lige et par stykker ned i kurven.

Jeg har tit set dem på nettet og ønskede mig dem virkelig meget, men synes de har været for dyre. Men nu har jeg nogle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

quity

....Og de havde flere hvis nogen af jer mangler.....

Anmeld

30. juli 2010

merichs

Jeg må afsted i Aldi og se om de også har dem her i Esbjerg

Anmeld

30. juli 2010

Astrid P

Hvor bor du? Jeg tjekker nemlig jævnligt i min lokale Aldi, men har endnu ikke været heldig...

Anmeld

30. juli 2010

quity

Jeg bor i Lemvig. Har heller ikke set dem før nu, og så var de endda sat ned.

Men sig til, så kan jeg da købe nogle og sende dem.

Anmeld

30. juli 2010

Astrid P

Det er dælme et godt tilbud, det er pænt af dig... Men spørgsmålet er, om det ikke er så dyrt at sende dem som pakke, at det ikke kan betale sig alligevel?

Anmeld

30. juli 2010

quity

Det er dælme et godt tilbud, det er pænt af dig... Men spørgsmålet er, om det ikke er så dyrt at sende dem som pakke, at det ikke kan betale sig alligevel?

Aner det ik. Ved ik lige priser. De vejer ik så meget, men selvfølgelig kommer der porto. Hvor kommer du fra?

Anmeld

30. juli 2010

Astrid P

De er nok nødt til at blive sendt som pakke uanset hvad, og så er det mindst 70 kr... jeg prøver lige at tjekke min egen lokale Aldi først, men vil måske gerne vende tilbage til dig - Er det ok?

Anmeld

30. juli 2010

quity

Astrid P skriver:

De er nok nødt til at blive sendt som pakke uanset hvad, og så er det mindst 70 kr... jeg prøver lige at tjekke min egen lokale Aldi først, men vil måske gerne vende tilbage til dig - Er det ok?

Det er bare okay. Har kigget lidt på post danmark, umiddelbart kan en af hver sendes samlet som maxibrev for enten 50,5 eller som økonomibrev for 40,5. Men vend bare tilbage hvis det er...

Anmeld

30. juli 2010

Snefnug1984

quity skriver:

Jeg bor i Lemvig. Har heller ikke set dem før nu, og så var de endda sat ned.

Men sig til, så kan jeg da købe nogle og sende dem.

Mig mig mig... kan du købe en til mig??? please... står og skal bruge én til en stor kage men har ik kunnet få fat pga. udsolgt i kagebutikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.