ONSDAGSVEJNING!! Den 2. juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

ivfmarie

Buhuuuu!! Og øvøv

vægt i dag 68,5 kg
vægt i onsdags: betydelig mindre!!

Mål: 64 kg. den 18. juli....

Er der mon nogen der skal tage sig alvorligt sammen? Dét tror jeg nok der er!!

Marie - drikker urtethe og spiser æbletern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

linemus

Weee, jeg har tabt 500 g. Var sikker på jeg havde taget på... :)

Samlet vægttab: 3,2
Mangler 5,1 kg til mål...

Mon ikke motion vil gøre sit også :) Det er vist det, der skal til, for nu kommer der børnefødselsdag i weekenden, og så målbevidst er jeg nu ikke :$

Knus Line - fast besluttet på at røre sig i dag...

Anmeld

2. juli 2008

Mathilde

Hmmm ja.... nu skal det snart være slut med at fejre veloverståede eksaminer. Det dur ikke:S

Vægt idag: 63kg8(

Minimum 5kg til mål. Håber at nå det inden 9 august hvor jeg skal til Kreta med min kæreste;)

Anmeld

2. juli 2008

Lsh

Ja, her går det heller ikke fremad :( Sidst sagde vægten 60 kg og i dag siger den 60,3 kg. Det er da ikke meget; men stadig i den forkerte retning!!!!! Ja, det er småting; men den har været højere oppe i denne uge, så jeg er da stolt af kun at skulle skrive +300 gram, når det nu ikke kan være anderledes....

Jeg har så meget i hovedet for tiden, så det er også det, der gør at vægten lever sit eget liv, det er skisme svært, når der kører så meget rundt i hovedet på en.

Nå; men jeg skal altså under de 60 kg til næste uge og blive dernede, det er jo nok det værste; men nu må vi se og så tager vi lige én dag af gangen :)

Anmeld

3. juli 2008

twinboys

He´j jeg er jo ny her på jeres onsdags vejning...
Men jeg er jo lige startet, så mit forhåbentlige vægttab i næste uge får i til onsdagsvejning på onsdag...:))

Håber godt nok at jeg kan se en forskel på vægten, men juhuuu idag er min 4 dag på kur.. Og holder den endnu... Så STOLT...8D

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.