Ideer til mad til fryseren i den første tid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Mai-pigen

Er der nogle der har lidt inspiration til færdigretter til fryseren i den første til....???

Det må meget gerne være andet end lasagne, kødsauce, frikadeller o.lign.

På forhånd tak fra hende der lige er gået på barsel, og gerne vil ha det nemt, den første tid efter fødsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

L.J.L

tærter, boller i karry, pølsehorn...

Anmeld

30. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi havde forskellige supper i portionsanretninger så man bare kunne tage op afhængigt af hvor mange vi var

Jeg fødte i vinter og vi var RIGTIG glade for den rodfrugtsuppe jeg havde kokkereret

Anmeld

30. juli 2010

Munder

Gullash, skipperlabsskovs, beuf bourgignon, beuf stroganoff, kotelletter i fad, osso buko.

Altså diverse sammenkogte retter, det smager faktisk rigtig godt efter at have været frosset. 

Anmeld

30. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

du kan lave Så meget der kan fryses ned.. for vores vedkommende vi lavede

KOTTELETTER I FAD

PORRETÆRTE

MINI PIZZA

PØLSEHORN

BOLLER I KARRY

LASAGE

SPAGETTI OG KØDSØVS

ANDRE LÆKRE RETTER DER IKIKE LIGE HAR ET NAVN

og så havde jeg bagt lidt der også kom i fryseren så det var lige til at tage op når folk kom og skulle se guldklumperne (gjorde det begge gange)

Anmeld

30. juli 2010

Dictes mor

Jeg lavede tre forskellige slags lasagne (alm., lakse/spinat og svampe/proscuitto), fiskefrikadeller, græske frikadeller, alm. frikadeller, chili con carne, tre slags suppe, masse forskellig slags brød, tærter og forskellige slags sammenkogte kød/grønsagsretter. Og derudover også nogle pølsehorn og pizzaer

Anmeld

31. juli 2010

Mai-pigen

Dejligt med nogle forslag, syntes tit det kan blive trivielt..

Anmeld

4. august 2010

Mai-pigen

Caroline86 skriver:

vi havde forskellige supper i portionsanretninger så man bare kunne tage op afhængigt af hvor mange vi var

Jeg fødte i vinter og vi var RIGTIG glade for den rodfrugtsuppe jeg havde kokkereret

Min kæreste ville elske at der var suppe i fryseren..... Han kan spise det konstant..

Anmeld

4. august 2010

UngMor83

Jamen alt det de andre har skrevet, og så noget bagværk til når der kommer barselsgæster

Anmeld

4. august 2010

Ansemusen

Chili con carne

pizzaer

tærter

flutes

thaifrikadeller

Beuf Stroganoff

Gryderet med kalkun og coctailpølser

Gulash

Kylling i karry

Kylling i kokosmælk, rød karry og grøntsager

Lam og kikærter i kokosmælk

Supper

Rodfrugter og kartofler i ovnen sm tilbehør til fx. kylling og fisk (bag dem lidt mindre end du ellers ville gøre, så de kan tåle at blive genopvarmet i ovnen).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.