Coach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Bamme

Er der nogen som nogensinde har brugt en coach for at finde ud af i hvilken retning de skal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Siber

Bamme skriver:

Er der nogen som nogensinde har brugt en coach for at finde ud af i hvilken retning de skal?

Nej desværre, men ville gerne

Jeg kender nogen der har, og de har haft stor udbytte af det.

Skal du til at skifte retning? Jeg ligger selv i de tanker, men det kan jeg jo bruge min barsel på!

Her i Norge, når de "unge" skal vælge hvad de vil, går de til studievejleder som så er en coach, det er vildt smart synes jeg!

Knus

Anmeld

30. juli 2010

Bamme

Siber skriver:

Nej desværre, men ville gerne

Jeg kender nogen der har, og de har haft stor udbytte af det.

Skal du til at skifte retning? Jeg ligger selv i de tanker, men det kan jeg jo bruge min barsel på!

Her i Norge, når de "unge" skal vælge hvad de vil, går de til studievejleder som så er en coach, det er vildt smart synes jeg!

Knus

Ja, tror jeg dropper det der pædagog fis..

Længere forklaring, følger senere.

Kh.

Anmeld

30. juli 2010

Marco2

Har aldrig prøvet det, men går selv og overvejer det seriøst. Gider ikke være grafiker mere, men det har jeg jo vidst længe.

Men hvad skal man så? For skal jeg på SU en periode skal jeg dæleme være ret sikker på mit valg, idet mit budget ikke liiiige er til en SU....

En af mine veninder, som er ældre end mig, har lige skiftet fuldstændig retning. Hun var før oversætter, men er idag kommet ind på fysioterapeut-uddannelsen.

Men gi' lige et par tips hvis du får snakket med én eller hører yderligere om det.

AG

Anmeld

26. maj 2011

Julienpigen

Jeg har god erfaring det kan være med ti at rykke en rigtig meget.

meeen det kommer helt and på hvem det er man kan sagtens gå galt i byen og få en som ikke er god.

Dette forum har en del gode

Psykologi & Coach Forum

håber du kan bruge det til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.