Skal sælge bolig, men hvilken ejendomsmægler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

maiken81

Hej allesammen.

Som overskriften siger skal vi til at sætte vores lejlighed til salg da vi ønsker mere plads og gerne en lille have.

Men det store spørgsmål er hos hvem? Har I nogen erfaringer, gode som dårlige, og andre ting som man skal være opmærksom på?

Vi har aldrig solgt før og jeg synes det er en jungel at sætte sig ind i det hele...

Hilsen Maiken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Sally Nielsen

Tag en af de kendte kæder

EDC - Home - Nybolig

Anmeld

31. juli 2010

Sabina92

maiken81 skriver:

Hej allesammen.

Som overskriften siger skal vi til at sætte vores lejlighed til salg da vi ønsker mere plads og gerne en lille have.

Men det store spørgsmål er hos hvem? Har I nogen erfaringer, gode som dårlige, og andre ting som man skal være opmærksom på?

Vi har aldrig solgt før og jeg synes det er en jungel at sætte sig ind i det hele...

Hilsen Maiken

Bare ikke John Frandsen, syntes ikke om dem i hvertfald

Anmeld

31. juli 2010

lululupo

jeg ville tage nybolig.....

Anmeld

31. juli 2010

Maja_4000

Lad være at tage RobinHus .. Jeg hader deres hjemmeside :p

Anmeld

31. juli 2010

MetteMTH

maiken81 skriver:

Hej allesammen.

Hilsen Maiken

I vores kommune er EDC mega dårlige.. Vores hus har været tilsalg i 3 år nu og i denne her uge havde vi besøg ag en anden ejendomsmægler fra dan bolig han viste os lige 5 huse som gerne ville bytte.

EDC har simpelthen været for dårlige, det er ligesom man skal ringe og sige noget til dem, hver gang de trækker folk herud. Den tekst som de har skrevet til vores hus, er simpelthen også ringe, der står ikke noget om naturen herude, så vi nævnte selv at vi kunne tage nogle nye billeder+tekst, men det er jo ikke vores job så skal de i hvert fald ikke have noget i ejendomssalær.

Syntes du skal vælge danbolig eller nybolig

Mvh. Mette

Anmeld

31. juli 2010

Nadia&Daniel

Har kun hørt dårligt om DanBolig.. Men synes personligt at HOME og Nybolig har gjort det godt for mit vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.