Hjælp jeg bløder meget 1 måned efter fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Liljesilas

Vil bare lige hører om nogle af jer har oplevet at i styrtbløder efter fødslen? Jeg var på sygehuset idag, fordi jeg en måned efter fødslen begyndte at styrtbløde, hvor blodet stort set rendte ud af mig. Lægen gav mig nogle piller, da han mente livmoderen ikke havde trukket sig sammen... Men er nu stadig meget bange, da jeg aldrig har set så meget blod komme ud af mig før

Håber derfor at der er en af jer der kan berolige mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

line melias mor

jeg blødte som en sindsyg i 8 uger efter. det var frygteligt. det gik heldigvis i sig selv igen. men jeg var ved at gå til. jeg kunne overhoved ikke gå nogle steder uden kæmpe bind dem de bruger til ældre

Anmeld

29. juli 2010

zille_87

Jeg blødte 8 uger efter fødslen med nr 2 (fik AKS) og havde også styrtblødning med klumper, fik nogle piller af min læge til at stoppe blødningen, og de hjalp..

Det var det bare så ulækker og en kæmpe forskrækkelse da jeg kun blødte i 3 uger efter min første fødsel (normal fødsel)

Anmeld

29. juli 2010

Tina2

Jeg blødte i 8 uger efter 1. fødsel, dog ikke sådan at styrtbløde, men da jeg kom til 8 ugers undersøgelse fandt lægen ud af livmoderen ikke var trukket ordentlig sammen så fik nogle piller og så forsvandt det i løbet af 9. uge....

2. gang var der ikke noget- jeg blødte knap 3 uger efter fødslen og ikke i de mængder som 1. gang...

Anmeld

2. august 2010

lulleh

mayapigen skriver:

Vil bare lige hører om nogle af jer har oplevet at i styrtbløder efter fødslen? Jeg var på sygehuset idag, fordi jeg en måned efter fødslen begyndte at styrtbløde, hvor blodet stort set rendte ud af mig. Lægen gav mig nogle piller, da han mente livmoderen ikke havde trukket sig sammen... Men er nu stadig meget bange, da jeg aldrig har set så meget blod komme ud af mig før

Håber derfor at der er en af jer der kan berolige mig???

det samme har jeg også oplevet. men piller kunne jeg ikke tåle og så hjalp de jo ikke. så til sidst fik jeg piller der skulle få mit blod til at størkne hurtigere.
er dog helt holdt om med at bløde og min blodprocent er stadig meget lav og vil ikke stige igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.