Hvad skal bolettes og Valdemars lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

frumor

Hej med Jer.

Vi har to dejlige børn som hedder Bolette og Valdemar. Nu venter vi en lillesøster -tror lægen nok;-)

Jeg har flest drengenavnejeg kan lide, så måske jeg kan få lidt inspiraion her. Det må gerne være lidt specielt, men kendt og nemt at udtale.

Jeg har selv Alma, Viola el. Augusta i tankerne.. men kom meget gerne med andre forslag!

KH Anne Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Lone Jakobsen

hvad med Gabriella, juliane eller simona

hilsner fra en mor der havde pige navnet klar i uge 12 men først fandt drengenavnet omkring uge 30

Anmeld

29. juli 2010

Fru.Mäes <3

Jeg havde pigenavnene på plads - men så er det jo selvfølgelig en dreng der ligger og hygger i maven

MILJA

SILJA - SILJE

LEONORA

AMALIA

Krams Rikke

Anmeld

29. juli 2010

Maise

Alma - total ynglingsnavn. det ville jeg gerne have haft at vores Clara skulle hedde, men manden fik sin vilje.

Anmeld

29. juli 2010

anna-jonas

frumor skriver:

Hej med Jer.

Vi har to dejlige børn som hedder Bolette og Valdemar. Nu venter vi en lillesøster -tror lægen nok;-)

Jeg har flest drengenavnejeg kan lide, så måske jeg kan få lidt inspiraion her. Det må gerne være lidt specielt, men kendt og nemt at udtale.

Jeg har selv Alma, Viola el. Augusta i tankerne.. men kom meget gerne med andre forslag!

KH Anne Mette

Skulle til at skrive at Alma og Augusta passer godt med de andre navne..................og så var det lige dem du havde valgt. Pudsigt.

Nåhhhh..................men remser lige op. Ingrid, Viola, Frederikke, Nikoline, Eleonora og Karoline.

Men jeg ville klart vælge et af dem, som du allerede selv har forslået.

Anmeld

30. juli 2010

frumor

Tak for jeres svar!

Juliane er noteret og nu med i opløbet!

Hvad synes I iøvrigt om Justine -er det for specielt?

VH Anne Mette

Anmeld

30. juli 2010

LotteGabriella

frumor skriver:

Hej med Jer.

KH Anne Mette

Alma er rigtig sødt, men ellers så er jeg selv helt vild med Silja

Anmeld

31. juli 2010

Maddox

Alma

Anmeld

31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Justine er rigtig rigtig fint. Kan bedre lide det, end Juliane

Hvis du godt kan lide "ine" endelserne så er der jo også

Victorine

Augustine

Thomasine

Jensine

Caroline

Almine

Pauline

Josefine

frumor skriver:

Tak for jeres svar!

Juliane er noteret og nu med i opløbet!

Hvad synes I iøvrigt om Justine -er det for specielt?

VH Anne Mette

Anmeld

31. juli 2010

frumor

Tak for inspiration..

Pauline var faktisk også med i overvejelserne sidste gang.. Måske vi skulle overveje det lidt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.