Loa skriver:
Er det normalt at baby'er ikke falder i den dybe søvn? Og/eller er det noget som kommer senere?
Min lille pige på 18 dage, er simpelthen ikke til at få til at sove i løbet af dagen... Hun falder i søvn hos mig, og så snart hun bliver lagt i sin lift, vågner hun..... Det virker som om hun bare selv skal sige en lille lyd eller hvis der sker en lille bevægelse, så vågner hun af det.....
Temmelig hårdt når man også er oppe hver 1-1 1/2 time om natten med hende og amme 
18 dage... uha... hun har ikke rigtig nogen dyb søvn endnu. Desværre. Har selv lige været der. Min pige er 3½ mrd., nu.
Jeg tror, at hun har meget REM søvn, samtidig med at hun er blevet 3 uger nu og mærker om du er der eller ej. Når du lægger hende fra dig, er det koldere end hos dig. Det kan være derfor, at hun vågner.
Jeg havde min pige svøbt i en dyne/tæppe, når jeg sad med hende. Så kunne jeg lægge hende fra mig uden at hun vågnede, fordi den var stadig dejlig varm.
Vi har hele tiden lagt hende til at sove oven på dynen - så den fungerer som en slags livmoder, der omkranser hende. Den varmer og er hyggelig. Hun får et vatteret tæpper over sig og stoppet ind under.
Den dybe søvn kommer først efter de 4 mrd............. den kan jeg også glæde mig til.............
Min pige er flaske barn, og havde/har nogle længere søvnperioder.
Anmeld