Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror det er en fodbolderspiller, som er inde i maven på mig
Også som faren siger "VENSTRE BENS spiller, forhåbentlig! Dem har vi menlig ikke for mange af!"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot mave... :)
Mange tak Er osse super glad for den, tager mig selv i - at tjekke den ud mange gange i løbet af dagen
Sikke en flot fodbold mave, det skulle vel aldrig være en lille dreng der ligger derinde og hygger sig?
Det er nemlig en bette drenge der ligger derinde og RÅhygger sig
Hvor skønt, en rigtig lille fodboldspiller. Synes du er rigtig flot gravid, du ser ikke ud som om du har taget ret meget på.
Åhha, det var dejligt at høre!! Jeg har så taget 10 kg. på allerede
Men stoppede osse med at ryge, da jeg så de 2 røde streger på Gtesten.. SÅ jah - sådan er det jo bare
FrøkenHedegaard skriver: Åhha, det var dejligt at høre!! Jeg har så taget 10 kg. på allerede Men stoppede osse med at ryge, da jeg så de 2 røde streger på Gtesten.. SÅ jah - sådan er det jo bare
Du er i hvertfald flot gravid og 10 kg. lyder da heller ikke af alverden slet ikke når du også er stoppet med at ryge.
FrøkenHedegaard skriver: Tror det er en fodbolderspiller, som er inde i maven på mig Også som faren siger "VENSTRE BENS spiller, forhåbentlig! Dem har vi menlig ikke for mange af!"
Super flot mave Smiler.... Nogle gode råd til hvordan man kan holde op med at ryge bare sådan ? I forvejen ryger jeg ikke særlig meget mere.... Nu håber jeg ikke du synes jeg er dum at jeg ikke har stoppet noget før, jeg har virkelig forsøgt. Men det er bare pisse svært altså
Knus Sussie 24+3
Rigtig fin mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128