Hjælp gode råd søges ang tænder der er på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

kitra

Min datter Emma på 7 mdr er ved at få tænder. Hun sover hverken om dagen eller natten og vi er ved at blive sindsyge. Nogen der har nogle gode råd hun er så pylret som noget kan være og det ligner hende bestemt ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

LC

Har en lille datter der lige har fået de første 2 tænder denne uge, så hun har også pyldret lidt ekstra..

men prøv dig lidt frem med bideringe og evt dem der er kolde, det gør at det ikke er ømt på gummerne...

Vores lille datter fik også lidt sodavandsis en aften det var et hit... Men nok ikke det sundeste.. Men vil tro at en bidering der har været i køleskabet ville berolige lige så meget..

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

bideringe hjælper ikke her men det gør sodavands is vores datter har ikke tænder endnu men de må være på vej for det kommer i perioder. jeg ringede til lægen og fik noget på recept man kan smører i munden og det har virket her

Anmeld

2. august 2010

michella88

Du kan købe noget der hedder aftamed på apoteket, som dulmer de ømme gumer det kan både fåes som gel og som spray Så kører du lige det på de tænder der er brudt frem, det skulle gerne virke med det samme (næsten da) og ja, ellers så bare vær der for baby

Ved det er hårdt, for har lige gået selv samme tur igennem

Anmeld

2. august 2010

slettet_7530

Man kan også få noget gel i Matas til at smører på gummerne med noget naturligt  lokalbedøvende

Anmeld

2. august 2010

Mira0911

Gummedråber virkede her, helt fantastisk og til tider agurk...

Anmeld

3. august 2010

kitra

Tak for jeres svar. Vi har prøvet med bideringe der er kolde det virker ikke. Vi har også fået noget der hedder dolodent af lægen til gummerne det virker heller ikke. Vi prøvede med lidt panodil junior i meget lille dosis det virkede. Nu er der lidt ro på i tiden men de er stadig på vej er spændt på hvornår de kommer og hvor mange for jeg kan se 2 forneden og 2 foroven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.