3. gang = lykkens gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

marhemor

Igår var vi til endnu en scanning af vores lille vidunder i maven, og for 3. gang krydsede vi fingre for at vi fik at vide hvilket køn vores lille guldklump er... Men ak ak... Igen igen igen havde bebsen valgt at allierere sig med navlestrengen imellem benene, så vi ikke kunne se kønnet på den...

Enten er det en total drilletrold , eller også er det bare en umanérligt blufærdig trold  vi har liggende inde i mors mave...

Så vi venter spændt og glæder os over at alt ser helt perfekt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Siber

sikke en drillepind!

Men ja det vigtgiste er jo at alt er i den skønneste orden, så må i holde spændingen ud!

Knus Siber

Anmeld

29. juli 2010

marhemor

Siber skriver:

sikke en drillepind!

Men ja det vigtgiste er jo at alt er i den skønneste orden, så må i holde spændingen ud!

Knus Siber

Ja, tror også at det er en rigtig drillepind...

Det er bare irriterende for, for hver gang der går sætter vi næsen op, og nu er nysgerrigheden næsten ikke til at styre...

Men vi holder humøret højt, og griner lidt af det sammen i stedet, og vi finder jo ud af det - før eller siden

Anmeld

29. juli 2010

Siber

marhemor skriver:

Ja, tror også at det er en rigtig drillepind...

Det er bare irriterende for, for hver gang der går sætter vi næsen op, og nu er nysgerrigheden næsten ikke til at styre...

Men vi holder humøret højt, og griner lidt af det sammen i stedet, og vi finder jo ud af det - før eller siden

jeg kan godt forstå at I bliver skuffede når I nu har bestemt jer, og gerne vil!

Jeg har det lidt omvendt, vi vil jo ikke vide det, og når jeg har været afsted er jeg så bange for at de kommer til at sige ham eller hende!

Men ja forhåbentlig finder I ud af det når den bestemmer sig for at kommer ud!

knus

Anmeld

29. juli 2010

marhemor

Siber skriver:

jeg kan godt forstå at I bliver skuffede når I nu har bestemt jer, og gerne vil!

Jeg har det lidt omvendt, vi vil jo ikke vide det, og når jeg har været afsted er jeg så bange for at de kommer til at sige ham eller hende!

Men ja forhåbentlig finder I ud af det når den bestemmer sig for at kommer ud!

knus

Det sjove i alt det her er jo, at jeg hele tiden ellers ikke har ville have det at vide... Synes at det er sjovest når det kommer som en overraskelse, og man kan ringe rundt og sige hvad det blev...
Så både faren og jeg er enige om at det er mors pige/dreng der ligger derinde, og som bare ikke vil lade sig afsløre...

Jeg gik med på den, fordi min kæreste så gerne ville, og synes jo også at han skal have lidt at have sagt Og nu må jeg da indrømme at min nysgerrighed i den grad også er vakt

Kan godt forstå din nervøsitet med om de får sagt hende eller ham, det ville jo ødelægge alt det overraskende i det...  for at det ikke sker og hemmeligheden bevares

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.