Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløj Kvinder!
Bare er hurtigt spørgsmål.
Ligner det at der sidder 92,5kg på damen her? (mig)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op. Nej absolut ikke
Fin mave
Det er altid svært at bedømme gravide kvinders vægt. Det eneste du skal vid er, at du er super smuk gravid, virkelig!! Så om der sidder 92, 82 eller 62 kg er helt underordnet
rigtig flot mave.
og nej man kan ikke se der sidder 92,5 kg på den kvinde der hiih...
Chalala85 skriver: Det er altid svært at bedømme gravide kvinders vægt. Det eneste du skal vid er, at du er super smuk gravid, virkelig!! Så om der sidder 92, 82 eller 62 kg er helt underordnet
Kunne ikke sige det bedre selv
Absolut ikke... Super flot mave...
nej slet ikke jeg var oppe på 90 og jeg var stor overalt uha bare tanken får mig til at krumme tæer hehe. men hvor er du smuk gravid
FrkLarsen skriver: Halløj Kvinder! Bare er hurtigt spørgsmål. Ligner det at der sidder 92,5kg på damen her? (mig)
Du ser rigtig fin ud .
Jeg var oppe og runde 92 kg til sidst , jeg havde taget 20 kg på og nu vejer jeg 82 så hvis jeg taber mig de sidste 10 kg er jeg nede på den vægt jeg vejede inden jeg blev gravid
Nix, du ser supergodt ud!!!!
Er selv på samme vægt pt (er i uge 35) og synes også det lyder såååå vildt!!! Har taget 19 kg på.....
Første gang landede jeg på 97 kg og 2. gang på 103 kg *yrk* men de forsvandt heldigvis meget hurtigt igen :-)
Nej slet ikk
Men du ser super flot ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128