Jacob startede i fritidshjem d. 01mj og han er rigtig glad for at gå der. Vi er egentlig også glade for stedet, men.... Jeg synes ærlig talt kommunikation her i sommerferien halter.
De tager meget på ture her i skolesommerferien. Der har været planglagt en stor tur om ugen de sidste 5 uger plus en del småture. Det er altsammen super fint. De har været i friluftsbadet, ude og bowle og igår var de i biografen. Rigtig fedt for ungerne. Men... De glemmer at informere os forældre. Jeg er nu 3 gange kommet ned for at hente Jacob (jeg henter ham ca kl 15) og mødt en låst dør og en seddel om de er på tur og hjemme ca kl xx. 2 af gangene er de oven i købet kommet en del senere hjem end de klokkeslet de har skrevet. Dette betyder jeg har spildt 3 kvarter til 1 time på at vente på dem. 
Helt ærligt synes jeg det er træls!!! Jeg ville ønske de bare kunne sige om morgenen, at de måske tager på tur og hvis de gør er de først er hjemme kl xx.
Jeg snakkede med en pædagog i vores skønne BH og hun mnet bestmt ikke det var iorden. Ifølge hende, skal man jo som forældre have mulighed for at væge turene fra, hvis man ikke ønsker barnet skal deltage. (vælger man turen fra han man så selv ansvaret for barnets pasning, men man skal have muligheden).
Hvordan er kommunikationen på jeres fritidshjem? Jeg ved ikke om vi bare er forvænnet fra børnehaven, hvor de altid giver besked dagen før om ture og andet og generelt er rigtig gode til at kommunikere.
Anmeld