Sig velkommen til verden til Silja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Skouboe

Tirsdag 27/7 kl 8.46 kom Silja til verden ved et ganske begivenhedsløst PKS pga. UK.

Hun kom i 39+0, vejede 4070g og var 52 cm lang. 

Det er nu et par dage siden og jeg håber på lov til at tage hjem i dag, selvom jeg stadig er meget dårligt gående pga. smerter. Jeg orker bare ikke hospitaler mere, og jeg savner storesøster helt vanvittigt.

Ellers er jeg om muligt endnu mere forelsket denne gang end jeg var med storesøster. Hun kom ved AKS efter 4 døgns igangsættelse og et meget hårdt fødselsforløb. Der var ingen af os der havde nået at få hovedet med, hvorimod denne gang er tingene gået stille og roligt, så vi har hele tiden kunnet følge med i hvad der foregik og få følelserne med.

Når jeg er lidt mere ovenpå skal jeg nok skrive verdens kedeligste FB

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Jibbe

Tillykke med din fine datter. Skønt at høre at alt gik godt:-) glæder mig til fb.

Anmeld

29. juli 2010

LIZO

et stort tillykke med hende

Anmeld

29. juli 2010

msax

Kære Pernille...

Først stort tilykke´til Silja med fødselsdagen i tirsdags også et STORT tillykke til den dejlige mor.

Jeg har hørt at man skal nyde stilheden og  lillepigen så længe man kan helt "alene" selvom der bare er røvkedeligt på sygehuset. For når man først er kommet hjem er der fuld knald på. Men jeg kan sagtens forstå du gerne vil hjem til resten af familen, sådan ville jeg helt sikkert også have det.

SMIL fra Mette 39+1

Anmeld

29. juli 2010

Tanni

Stort tillykke med hende, min datter hedder også Silja... skønt navn

Anmeld

29. juli 2010

MarieMor

VELKOMMEN 

STORT tillykke med hende .. hun er da bare for skøn !!  

Anmeld

29. juli 2010

B&J

velkommen til verden lille pige og mange gange tillykke med hende

Anmeld

29. juli 2010

Mor-til-asta-09

Skouboe skriver:

Tirsdag 27/7 kl 8.46 kom Silja til verden ved et ganske begivenhedsløst PKS pga. UK.

Hun kom i 39+0, vejede 4070g og var 52 cm lang. 

Det er nu et par dage siden og jeg håber på lov til at tage hjem i dag, selvom jeg stadig er meget dårligt gående pga. smerter. Jeg orker bare ikke hospitaler mere, og jeg savner storesøster helt vanvittigt.

Ellers er jeg om muligt endnu mere forelsket denne gang end jeg var med storesøster. Hun kom ved AKS efter 4 døgns igangsættelse og et meget hårdt fødselsforløb. Der var ingen af os der havde nået at få hovedet med, hvorimod denne gang er tingene gået stille og roligt, så vi har hele tiden kunnet følge med i hvad der foregik og få følelserne med.

Når jeg er lidt mere ovenpå skal jeg nok skrive verdens kedeligste FB

velkommen til Silje. Og stort tillykke

Anmeld

29. juli 2010

moniquesmor

et kæmpe velkommen til verden. hvor er hun bare fin og dejlig

stort tillykke med hende.

håber alle har det godt

Anmeld

29. juli 2010

rup

Et stort tillykke herfra. Min datter hedder også Silja  og har fået af vide at Silja betyder - stille vand - på svensk. Jeg ved ikke om det er rigtigt, men det lyder hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.