Lh`s hp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Shibby

Så sidder jeg her og vil give mig selv et spark i røven i fødselsdagsgave (fylder år mandag men ville ha det hele klar!) så jeg gik ind på lene hanssons hjemmeside for at oprette platin abonnement til 349kr..

Meeeen kan man betale med andet end fucking dankort..?????!!!!! Neeeeeej

Røv..! Kan stadig nå at få opskrifterne i land osv inden mandag så jeg dør ikk af at skulle vente! Men fatter ikk hvorfor det kun er dankort! Der er så mange med mastercard i dag!

Øv øv og atter øv!

Well..Det gode:

Jeg har 123 kalorier til gode i dag. Min 1 dag hvor jeg ikke har ædt som svin..! Tæller kaloier via madlog.dk

Tag dig sammen kat!

Ikk giv op! 23 kg skal i minus..Fuck og død

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Shibby skriver:

Så sidder jeg her og vil give mig selv et spark i røven i fødselsdagsgave (fylder år mandag men ville ha det hele klar!) så jeg gik ind på lene hanssons hjemmeside for at oprette platin abonnement til 349kr..

Meeeen kan man betale med andet end fucking dankort..?????!!!!! Neeeeeej

Røv..! Kan stadig nå at få opskrifterne i land osv inden mandag så jeg dør ikk af at skulle vente! Men fatter ikk hvorfor det kun er dankort! Der er så mange med mastercard i dag!

Øv øv og atter øv!

Well..Det gode:

Jeg har 123 kalorier til gode i dag. Min 1 dag hvor jeg ikke har ædt som svin..! Tæller kaloier via madlog.dk

Tag dig sammen kat!

Ikk giv op! 23 kg skal i minus..Fuck og død

Jeg hepper på dig

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. juli 2010

Lone Jakobsen

nu kender jeg slet ikke siden. hvad får man får 349kr, og er det om måneden? jeg synes det lyder af meget. men hepper gerne på dig har selv lidt at slåes med, men ryggraden mangler lige nu

Anmeld

28. juli 2010

Shibby

349 ..er det dyrt for at få en ny livstil..? Eej vel

Kig http://www.lenehansson.dk/Default.aspx?ID=1930

Anmeld

28. juli 2010

Shibby

prøver at gylpe min første smoothie ever-i mig.. Øv hvor er det ulækkert

Hvis nogen kan nogle lækre opskrifter så skriv løs!

Honninmelon

banan

fersken

lidt mælk... bzzzz.... er knap så fed en blanding 

Anmeld

28. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Jordbær, hindbær, lidt banan og mælk

Anmeld

28. juli 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Honninmelon

banan

fersken

Hmm, hvis jeg ikke tager helt fejl er du ikke så gode venner med den mælk... Brug appelsinjuice i stedet. Enten frisk presset, eller økologisk... Og ellers så må du sige til hvis du mangler opskrifter, har da 2 bøger med Lene Hansson, og masser af gratis opskrifter på vægtvogterne....

Anmeld

28. juli 2010

otlitrom

Shibby skriver:

Honninmelon

banan

fersken

Nu ved jeg ikke, hvad du må få/ ikke få.

Men jeg elsker smoothie med cheasy vanille 0.5% fedt, frosne ananas og hindbær, jordbær, blåbær, frossen melon, mango... Alt muligt Jeg køber frosne frugter enkeltvis. Altså en pose ananas, en pose jordbær etc. Så kan jeg selv styre smagen Det smager som is. Hvis du synes det er lidt surt kan du tilsætte et par dråber flydende "Sød".

Jeg er ikke meget for banan og pære. Banan-smagen bliver for mig hurtigt kvalm. Og pærer giver en grynet konsistens.

Håber du kunne bruge tips. Jeg hepper også på dig !!

Anmeld

29. juli 2010

Shibby

smid bare nogle lene opskrifter herind

Jeg fik simpelthen ikk drukket det klamme snask i går Ku ikk få det ned. Banan,honningmelon og fersken har lige skræmt mig af h til..kan ikk lide pære og annanas. Fedt at det kan smage som is!

Det her var en syrlig og grim oplevelse. En rigtig fårlig første gang

Anmeld

29. juli 2010

ekzunz

Hvis du er på madlog.dk har du så brug for Lene Hansson??

Jeg har set hendes programmer, og ingen tvivl om at det virker, jeg synes bare det kræver meget store ændringer i forhold til udbyttet. Hendes syre/base-ting kunne jeg ikke affinde mig med, men man kan jo også sagtens tabe sig på andre måder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.