hay piger.
dette er endnu en dag i min lange barsel.. ej nu har jeg gået hjemme i næsten 3 mdr. og syntes altså bare det er kedeligt.. Ikke fordi jeg ikke kunne finde på noget at lave, for der er da masser... man kan jo altid rydde op, men det bliver jeg sgu træt af heletiden. der skal jo også være noget at lave til farmand, når han kommer hjem i aften.
Altså det tager også meget tid og passe min lille dreng på snart 3 mdr, og det er også super hygeligt, men syntes bare at man laver det samme heletiden... så er han vågen, ligger lidt og leger, spiser lidt/meget, skriger og græder lidt, men vi bliver hurtigt gode venner igen(-:
altså det jeg prøver at sige er at alt er så ensformet.. Inden jeg blev mor gik jeg ud hver dag, så mine venner, og lavede en masse sjove ting... havde ikke forstillet mig at det er ligesom at få håndjern på.. puuuhaaaaa hvor jeg keder mig..
men tro ikke at jeg ikke kan lide min dreng, han er det mest fantastiske der nogenside er sket for mig.. men derfor kan man godt kede sig lidt...
Er der måske andre der keder sig????????
Anmeld