kedelig basel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. januar 2008

AnnaSørine

hay piger.

dette er endnu en dag i min lange barsel.. ej nu har jeg gået hjemme i næsten 3 mdr. og syntes altså bare det er kedeligt.. Ikke fordi jeg ikke kunne finde på noget at lave, for der er da masser... man kan jo altid rydde op, men det bliver jeg sgu træt af heletiden. der skal jo også være noget at lave til farmand, når han kommer hjem i aften.
Altså det tager også meget tid og passe min lille dreng på snart 3 mdr, og det er også super hygeligt, men syntes bare at man laver det samme heletiden... så er han vågen, ligger lidt og leger, spiser lidt/meget, skriger og græder lidt, men vi bliver hurtigt gode venner igen(-:
altså det jeg prøver at sige er at alt er så ensformet.. Inden jeg blev mor gik jeg ud hver dag, så mine venner, og lavede en masse sjove ting... havde ikke forstillet mig at det er ligesom at få håndjern på.. puuuhaaaaa hvor jeg keder mig..

men tro ikke at jeg ikke kan lide min dreng, han er det mest fantastiske der nogenside er sket for mig.. men derfor kan man godt kede sig lidt...
Er der måske andre der keder sig????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

Hudi

Hejsa!
Ja jeg går også hjemme og jeg syntes skam også at det er super kedeligt. Jeg er blevet sygemeldt frem til at jeg skal på barsel i marts og gaab, jeg kan næsten ikke overskue bare at sidde og kigge.
Da jeg var på barsel med min datter sørgede jeg for at have lidt planer et par dage om ugen, så er det lidt mere overskueligt. Jeg var i svømmehallen 1 gang om ugen, og mødtes med nogle tøser med barn. Heldigvis havde min veninde stadig barsel da jeg startede på min så de første par mdr så vi en del til hinanden.
Jeg kender godt følelsen af at man bare sidder og keder sig og så føles barsel på ca 10 mdr som laaang tid. Er du ikke i mødregruppe eller noget?
Hilsen Heidi med ca 60 dage til termin og lille Uma 210806(L)

Anmeld

31. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg kan sagten sætte mig ind i hvordan du har det. Jeg gik hjemme på barsel 3 mdr og så meldte jeg ham ind i dp, så jeg kunne begynde på studiet igen ved semester start. Der var han 7 mdr. Jeg kunne ikke holde ud at gå hjemme så længe, og det var en befrielse at se mennesker igen. Jeg havde kun 8 timer om ugen, så vi var ikke særlig meget væk fra hinanden, men det var nok til at mor her blev en mere glad og velfungerende person.

Der er mange der har det som dig, så du skal ikke tage det så tungt. Hvad med at læse en bog eller 10? Tag ham med i svømmeren 1 gang om ugen og hvis du har mødregruppe så brug den. Der er sikkert en du klinger ekstra godt sammen med, så spørg om hun vil give en kop kaffe ;)

Kh Jeanne

Anmeld

31. januar 2008

AnnaSørine

hay..

jo jeg er i mødregruppe, men vi mødes en gang med sundhedsygplejersken, og så skulle vi selv finde ud a det. det gik ikke så godt.
du var heldig at du havde en veninde med barn, jeg er kun 20 år, så ingen af mine veninder har børn..
jeg prøver også at lave nogle aftaler hit og her.. men det bliver ikke til mange. syntes det er svært at finde på noget at lave, jeg gad godt være sådan et super kreativt menneske, der kunne skrive en roman eller sidde og filosoferer over et digt, men desvær tror jeg bare jeg er for doven,,,

syntes sgu det er hårdt... trænger virkelig til at komme lidt ud og blive luftet...

Anmeld

31. januar 2008

AnnaSørine

hay jeanne..

min mødregruppe er desvær ik til noget sjovt..

og jeg kan ikke tage i svømmeren pt.. da min bebs har været konstant forkølet i 2 mdr.. (hmm... der er virkeligt svært at slippe af med, det snot.????)

og så læser jeg mange bøger, det er faktisk det eneste der er lidt i.. læser så meget så mine drømme kun handler om mine bøger,,, altså så jeg bliver en hovedperson i bogen og laver alt muligt spændende og sjovt,, men så bliver jeg altid vækket af et gigantisk skrig.. hehe...
jeg kan su ikke en gang se tv.. har kun dr kanaler.. og de er ik til meget sjov, medmindre man vil se "folketinget i dag..."..

ej det er ikke for at lyde yngelig... jo måske er det... måske ...... i forstår mig jo.. ikke.. min mand gør sgu ike.. han tror da bare det er super hyggeligt og let at gå herhjemme hele dagen... og hvis man prøver at forklare ham hvor kedeligt det er, siger han bare at jeg overdriver... >(

Anmeld

31. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej AnnaSørine
Jeg kender godt din følelse, selvom det er lidt "forbudt" at indrømme, man kan kede sig på barsel ;)
Jeg kan se, du kommer fra København. Hvad med at gå i baby-bio? Eller måske i en legestue et par gange om ugen? Dér kommer tit de samme mødre med børn, så udover at børnene kan hygge sammen kan man lige få sladret lidt med nogle andre mødre. Zoologisk Have syntes jeg også var et hit. Og... når farmand nu synes det er så let, så lad ham have bebsen nogle timer i weekenden, mens du mødes med nogle veninder, går ud og shopper eller hvad du nu har lyst til :D
Knus Tina

Anmeld

31. januar 2008

Doktor Doolittle

PS Der er en del steder i København, hvor man kan træne, mens andre ser efter bebsen, det var måske også en mulighed (?)

Anmeld

31. januar 2008

Doktor Doolittle

Eller du kunne begynde at løbetræne, hvis I køber en ny eller brugt babyjogger?
Sikke mange gode forslag, jeg pludselig har :P

Anmeld

31. januar 2008

Hudi

skriv hvis du har lyst til at tage en tur på cafe. Så kan du da få lidt luft :)
Hilsen Heidi

Anmeld

31. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hay selv :D

Det der med børnebio er en genial opfindelse. Tag afsted og se en film, så går tiden med det. Og øv hvor træls med et forkølet barn :S

Ellers kan du leje en masse film som den anden halvdel ikke gider se og så kan du få opdateret din filmviden :0) Jeg så en del spanske film, for kæresten gider ikke se film, der ikke stammer fra "over there" :P

Eller puslespil :0) Det savner jeg at lave. Den sidste måned inden jeg fødte lagde jeg et ton puslespil som tidsfordriv :))

Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.