Jeg er meget hooked på Quasi eller Duchess, skal bare lige overbevise min mand. Er dog ikke helt sikker på om en hun eller han er bedst til vores "gamle" hankat...
Hvis du får manden overbevist så må du endelig lige give lyd.. 
Så skriver du bare lige en pb til mig og så får du mit nummer, så vi kan aftale tid til I kan komme og kigge.. 
Nu ved jeg ikke hvordan din kat den er, og hvordan den er overfor andre katte, men nogle katte(uanset køn) kan være meget territorielle og vil simpelthen ikke acceptere en anden kat på deres territorie(uanset køn).. Min mor har en gammel hankat og han er ekstreeemt territoriel og har jaget flere killinger væk hjemmefra, når vi har forsøgt at forøge familien med en lille ny, og det er altså ikke fedt, hverken for den lille killing eller for familien der lige var blevet så glade for den..
Så hvis du ikke ved hvordan din kat er overfor andre katte, så synes jeg det ville være en rigtig god idé at prøve at "låne" en kat fra nogle venner og sætte dem sammen og se hvordan jeres kat tackler det..
Er din hankat egentlig kastreret? For der skal du jo så lige tænke på at hvis I vælger en hun, så skal hun jo så steriliseres, med mindre i vil have små killinger.. 
Knus Channie
Anmeld