Gaver uden byttemærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Stumpen

Victoria fik tøj for 300 af min far og hans nye kone -vel at mærke tøj uden byttemærke og nok købt på tilbud i kvickly (ikke at jeg har noget imod kvicklytøj)

Men nu har jeg gået over grublet lidt over det og jo jeg har noget imod at der bruges 300 kr. på tøj, 1 joggins sæt, 2 kjoler og 1 par bukser, hvoraf jeg sådan set kun kan lide den ene kjole, så resten bliver enten smidt til genbrug eller inderst i skabet.........

Giver I gaver -som I ikke ved om vedkommende vil have- uden byttemærke?? Jeg synes selv det er lidt svært/akavet at bede om en bon...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Heidi B

Jeg giver altid gaver jeg selv kan lide.... men det er jo ikke altid ensbetydende med at andre kan.

Og giver altid med byttemærker, eller giver bonen med hvis folk er i tvivl om de vil beholde gaven.

Mon ikke det er bedre at du får det byttet til noget i får brugt???

Bed om bonen!!

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Jeg giver altid gaver jeg selv kan lide.... men det er jo ikke altid ensbetydende med at andre kan.

Og giver altid med byttemærker, eller giver bonen med hvis folk er i tvivl om de vil beholde gaven.

Mon ikke det er bedre at du får det byttet til noget i får brugt???

Bed om bonen!!

I dette tilfælde gør jeg det ikke, da det vist er for sent og da det også er hende jeg hentyder til på fb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.