Navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

louisepigen23

Jeg ved det er tidligt og der sikkert ikke er særlig mange der ved det endnu men er bare mega nysgerrig hihi...

Ved oss godt at i jo nok ikke kender kønnet endnu men anyway...

Hvad skal de små hedde? både hvis det bliver en pige eller hvis det bliver en dreng?

Vi er næsten 100 % på at hvis det bliver en dreng mere her skal han hedde Lucas, da vi sys det passer godt til Marcus

Hvis det bliver en pige er jeg helt sikker på at hun skal hedde Freja, men det er min kæreste ikke 100 % sikker på endnu...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

MetteT

Ej Louise!!! Er du også gravid igen..??  Det var lige gået min næse forbi.. Stort tillykke med det.. Hvor langt er du henne?

Knus Mette

Anmeld

28. juli 2010

louisepigen23

MetteT skriver:

Ej Louise!!! Er du også gravid igen..??  Det var lige gået min næse forbi.. Stort tillykke med det.. Hvor langt er du henne?

Knus Mette

ja jeg er 11 + 2

hvad med dig?

Anmeld

29. juli 2010

Joanna

Lucas og Marcus?... det rimer meget godt, og så mangler i bare Johannes og Mattheus i at have alle fire evangelister

Vi ved det ikke... men noget dansk, noget der er nemt at stave og noget, der ikke er på top 50...

Anmeld

29. juli 2010

Lotte14

Vi skal have en dreng Min kæreste vil gerne have, at han kommer til at hedde Benjamin, så mon ikke at det bliver det han kommer til at hedde.

Anmeld

29. juli 2010

Joanna

Charlotte987 skriver:

Vi skal have en dreng Min kæreste vil gerne have, at han kommer til at hedde Benjamin, så mon ikke at det bliver det han kommer til at hedde.

Hvis man vil se lidt på navnes betydning, så er en "benjamin" det yngste barn i en søskendeflok... jeg studser personligt, når jeg hører om en Benjamin, som er ældstebarn.

Anmeld

29. juli 2010

Lotte14

Joanna skriver:

Hvis man vil se lidt på navnes betydning, så er en "benjamin" det yngste barn i en søskendeflok... jeg studser personligt, når jeg hører om en Benjamin, som er ældstebarn.

Så er det godt at det er mit barn og ikke dit barn der skal hedde det

Anmeld

30. juli 2010

herlin

Vi er i god tid med navnene så hvis det bliver en pige - Karla og en dreng - Storm. Vi har i forvejen en dreng der hedder Viktor.

Anmeld

30. juli 2010

Marco2

Er FULDSTÆNDIG blank!! Og det går mig faktisk lidt på.

Men mon ikke det bliver mere håndgribeligt når man får køn på.

Vi har i forvejen en pige der hedder Emily men har ikke en idé til hvad søster/bror skal hedde....

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.