God i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
af Jennifer Weiner. Den er rigtig god - kan klart anbefales. Bagsiden: [k]Cannie Shapiro havde aldrig drømt om at blive berømt. Den smarte, vittige, overvægtige journalist er fuldt ud tilfreds med at skrive om andre folks liv. Men den dag hun i et blad læser, at hendes ekskæreste Bruce har udbasuneret deres sexliv, ændres hendes liv for altid. At elske en frodig kvinde er et vovestykke i vores samfund, skriver Bruce. Cannie, der ikke vidste, at Bruce tænke på hende som 'en frodig kvinde' eller følte, at det at elske hende var et vovestykke, bliver fortvivlet. Indtil nu her Cannies liv lignet de fleste andres. Hendes mor er ganske vist sprunget ud som lesbisk, og hendes far har for længe siden forladt familien. Men hun elsker sit job, sin lejelighed, sine venner og sit liv i Philadelphia. Hun har affundet sig med sin vægt, og hun har det endda godt med at have afsluttet forholdet til Bruce. Og så læser hun artiklen: God i sengen af Bruce Guberman.[/k] Den er rigtig sjov, men den tager en drejning og bliver til en hel anden bog end man forventer. Der sker nogle ting og sager i hendes liv. Læs den - læs den!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Jan9e D

Kan den lånes på bibloteket ??

(H) Jannie

Anmeld

14. maj 2009

creative

har du læst små jordskælv  også af Jennifer Weiner super super god i vil elske den

Anmeld

15. maj 2009

DK

Hej
Jeg har både læst God i sengen, og små jordskælv.

De er begge super gode på hver deres måde. Altså God i sengen er nok sådan lidt mere humorisktisk, hvor små jordskælv er lidt mere alvorlig, men altså gode bøger som det kun kan anbefales at læse.

Jeg tror jeg købte god i senge i Bilka til 100 kr. engang. Den anden havde jeg lånt på biblioteket i lydbogsform, da jeg i efteråret kørte fra Horsens til Åbenrå to gange om ugen, og så var det bare super at høre i bilen.

God læselyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.